blackandwhite88

Alla inlägg under november 2011

Av Ellen Smedsrud - 22 november 2011 12:57

Helt jävla otroligt vad simpel julmusik kan göra med en alltså.. Mår så bra här jag sitter och avnjutar en skön jäkla orga.... organist.. som spelar på mina strängar! IKKE tenk koffert..   Försöker spela jullåtar på gitarren, men hell its hard.. Bara att fortsätta, vet inte vad det ska vara bra för men!


Har inte skrivit på hela oktober månaden, men jag är en periodare, vissa tider tycker jag det är skönt att skriva och andra tycker jag att ni ska ge FAN i att vara så nyfikna på mitt liv. Hihi.. Näää då!! Måste säga att tiden FRAM till jul är så jädra mysig men julafton kan faktiskt kvitta, om man inte går till kyrkan eller sjunger.. Vilket det inte verkar som att jag ska, men det kan ändras fort!! Hatar att ge julklappar, hatar att få julklappar för att jag har jävligt svårt att hålla masken om det är en sån där julklapp som man bara tänker "OCH vad fan ska jag med den till", tyvärr så kan det komma ur munnen på mig, inte lyckat.. Har även svårt att tacka och att bli tackad.. Haha varför vet jag inte... 


Har vart så dålig på sistone, inte lust med nåt och tycker allt är jobbigt.. Känns som någon bara rivit ur min själ, den som jag alltså inte jag trodde att jag hade från början av, nej gud det där lät hemskt. Jag är faktiskt en väldigt snäll person... ibland...  wait, ska ut och ta mina funderar bloss...... Tillbaks.. som du väntade va?! Jo sist jag skrev hade jag börjat med tab som skulle få mig må BÄTTRE, istället känner jag mig bara SÄMRE.. Lurigt det där ja! Ibland känner man att man skulle vilja vara utan tabletter alls, men hur fan skulle man vara då.. haha vågar jag inte ens föreställa mig. Men jag tror starkt att om man äter tabletter som ska göra en "friskare" eller hur fan jag ska formulera mig, tar bort mycket utav ens personlighet. Om jag slänger i mig lungnande så är ju inte det mig, för jag är då fan inte lugn.. Men det finns ju såklart fördelar/nackdelar med allt! Sen sist gång har jag också lärt känna nya underbara männisor, som tro det eller ej, är som mig!! Mmm vet att det är svårt att föreställa sig men sant alltså.. Tack och en massa jävla stor hjärtan till tjejerna som är med i "onsdagsgruppen".. Låter inte helt friskt det, vadå onsdagsgrupp? Hellre onsdagsbrudarna, passar bättre på oss!!


Undrar om strömstad är på väg att gå under... Trevligt för alla idioter till turister som kommer hit men vi som bor här då???!! Det ena blir nerlagt efter det andra, nu har vi väl snart bara Pressbyrån kvar kan jag tänka mig. Inget fel på pressbyrån, inte det jag menar  Och från att gå från Strömstads undergång till min torka.. Har inte festat på en månad nu iallfall, det är fan ovanligt från min sida.. kanske är jag påväg att bli vuxen, hahaha nej knappast det iallfall!! Liksom tappat suget på att dricka mig stuprörsneråt och däcka på någons köksgolv, tror jag har allt det där överstökat.. Ja nu sitter du nog där och tänker "Jaaa Ellen är på väg att bli en stor flicka nu" NEJ dra dig ur dom tankarna direkt! Tänker vara barn så länge jag lever  



Hoppas det blir en liten vovve här innan jul.. letar som en jubelidiot efter en liten sötnos som ska vara min trofasta vän och pusskudde. Svårt att hitta, inte så jävla lätt som det borde vara!! Hittade en perfekt hund, preecis rätt ras och uuuuuurgullig, men tro fan att den blev tingad dagen innan jag ringde, deppigt värre! Så det är bara att fortsätta färden..




  









Att ge en dåre goda råd är som att kasta vatten på en gås!!!



Hejhåj på dig.. Il be back....  

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards