blackandwhite88

Alla inlägg under april 2012

Av Ellen Smedsrud - 1 april 2012 11:29

 



Har börjat med "egen" terapi, från och med idag ska jag börja skriva drömdagbok. Hade en totalt skruvad dröm i natt, men när jag skrev ner i detalj och försökte se helheten, så tro på fan att allt stämmer överens med vad jag går igenom nu! Så Elin, keep going!! Det undermedvetna säger nog mycket mer än det medvetna! Fräckt!!



Nu börjar jag se ett litet brinnande lucialjus i det mörka, gött, var på tiden! Har vart en jädra pers denna månaden, but still standing strong =) Tack Danny, im amazing =) hehe!!! Shit vad jag stör mig på all reklam här, blir ju helt förvirrad här jag försöker skriva nåt vettigt, inte konstigt det bara blir skit vettu =) Drid!! Igår pratade jag med en person, som jag har känt länge, och nästintill alltid gillat på ja ni vet det där speciella sättet, och utan att jag sagt nåt först så verkar det som att det är besvarat *Happy*, eller så var det bara fyllesnack, fast tror inte det, eller rättare sagt hoppas inte det =) Höhö =) <3 !!! 







Jädra söndagar, hate it!! Betyder bara tvätt och städ för mig. Ska dra med en ovillig hund ut på en långpromenad, men nåt mer spännande än det händer fan inte! Vad är det för konstig hund som inte vill ut på promenad, haha hon har väl fått det utav matte , OCH energin =) Ååååh fy fan så jävla envis, ja det är väl som dom säger, som matte som hund! Huff... haha.. VILL SOLA NU, men går inte pgr utav tattoon =( Men fan snyggare med en jäkla tatuering en bränna.. haha =) Får sticka fram nyllet sådär ibland! Kanske får en släng utav nåt som ska iallfall föreställa brunt!!





Ååååh på fredag kommer underbara Helen =) Ser jag fram emot, 2 galna fölk på vift, kan bli spännande detta. En är väl värre en två =)  Bättre att vara galen är torr, hell yeah! Blir så glad av all positiv respons på min blogg, TACKAR och bockar för det! You make my day! Flest har svarat på mina "psykiska" inlägg, vilket jag verkligen uppskattar, att jag kan förmedla något är väl kanske något utav mitt mål, men följ för fan inte mina fotspår!! haha!!




2 dagen utan att röka, ILLA ILLA jag sägert alltså... Inte kul.. Abstinens, skakar, kallsvettas.. Nej för fan, i morgon börjar jag igen, räcker inte bara med snus nej! Lexi tycker jag är skit törr som inte leker med henne och sitter här och ugglar istället, kanske ska ta och träna henne lite så jag får skakat av henne energi, behövs i mängder kan jag säga!!



Orkar inte skriva idag känner jag.. Blev inget djupt iallfall! Har inte orken med mig!!!!


Ta hand om varann   AND   ELLEN!! 

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards