blackandwhite88

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellen Smedsrud - 29 augusti 2011 16:40

Ligger i en sal med vita väggar och en jävligt obehaglig säng, ja sjukhuset! Alltid kul! Nooo! Tittar på kl var 5 minut, varför vet jag inte, tidsfördriv:) känner mig jävligt arg, är så sjukt trött på folk som tror att dom vet vad fan det är bäst för en, utan att ena fråga eller veta hur man mår, ta hFör fan ta hand om er själva, det har jag gjort hittills och jag lever fortfarande, dock mer eller mindre! Fan vad jobbigt att blogga från mobilen, tagenterna hänger inte med mina fingerskills;) tjaaa, tolkningen är upp till den som läser! Haaah! Fick höra att jag är lik Ellen här, oh boy vilken komplimang, eller hur jag ska ta det, hon är ju 52 år kärringa:) men visst fan kan man vara snygg för det! Har lyckats vända på dygnet, eller sover jag alls?! Nu blev jag fundersam! Låg fan uppe till 4 i morse och grunna pått, irriterade mig på min rumskamrat som snarka värre än en gås på safari, ja ni kan ju tänka er liksom!!:) har gått ner i vikt, känns när man inte behöver tuppa av för att få knäppt byxorna, så det! Vet fan inte vad jag ska skriva asså, händer inte mycket här på näl! Nu ropar linssoppan, åhh no!! Ta hand om varandra

Av Ellen Smedsrud - 23 augusti 2011 17:22

Åååh nu var det bra tag sen jag skrev här min kära älskade blogg, förstår att du saknat mig:) Kan nog ärligt säga att jag inte har saknat dig:) Man får lära sig den tuffa vägen, så är det bara   Har vart så jävla trött på sistone, orkat tagit tag i handkontrollen till playstationen och spelat en vända! Mmm, fattar inte denna jädra trötthet! Jag som brukar pigna till som en björn som är i farta inför vintern innan dvalan! Kanske för att jag snart fyller år, åter igen åldern vettu!!


Skulle på svamptur med berit igår, ja vi kom väl 5 meter in i skogen så sa jag att " näää fan, det här orkar jag inte" hon pustade lättat ut för hon var faktiskt inte så sugen hon eller, så vi åkte till Tine mor och satt i solen.. Love to ya  



Fick kallelse från polisen ( mina bästisar)   Att jag ska få ta del av någon utredning, VADÅ FÖR JÄVLA UTREDNING!!!? Ringde dom, men dom visste inte, känns ju jävligt stabilt, ingen vet vad det är för utredning, och speciellt inte jag, FATTAR NADA!! Jävla käckt! Får gå dit som en idiot med fattning noll! Kan ju vara trevligt med överaskiningar också "Hej Elin, nu ska du i fängelse" Jaha, vad har jag gjort? Jag som är ängeln själv  Nej får hoppas att vad det nu än är att det inte är nåt speciellt!! 


Är så jävla rastlös, benen springer under mig men får inget fäste (kan bero på att jag sitter på dom) men ändå liksom! Vart fan ska man göra av all energi, känns ju som en tickande bomb inom mig, Läste att 60 % av alla fångar har ADHD, noooo shit, förståligt! Inte för att jag tänkt göra fängelset farligt! Det är jävligt svårt att använda all energi till något bra, SKIT svårt! Men samtidigt svårt att sitta still också, nåt så in åt helvete!! Klart man vill ge sig ut på äventyr av olika slag då  Nu har jag ingen aning om vad jag skriver, hoppas det blir nåt vettigt, knappast, men man får alltid hoppas! 


Jag borde kanske vara inlagd nu, känns så. det är inte stabilt alltså! För er som har synpunkter om "psykfall" "adhd" eller vad fan som helst kan hålla dom för sig själv, den som aldrig mått dåligt kan aldrig sätta sig in i det, så är det nåt "tyket" du har att komma med *BRING it on* och sen dra till helvete!!


Det här är nog det mest kassaste inlägget jag skrivit! Inte så lätt att få ur sig allting när det är 1000 tankar samtidigt som vill ut och kroppen inte kan hålla sig still!! Meeeen fan, kan ju inte alltid vara på topp! Onormalt det har jag hört! 


Den är svart, liten, får plats i handen och kan rädda mitt liv, det är nog på tiden!


Ha det bra! Var snälla mot varann 

Av Ellen Smedsrud - 19 augusti 2011 09:27

Ja just det, nu ska Ellen ge sig ut i vildmarken och snusa sig till små kantareller, oh behave Ellen!! Im going gangsta style today! haha... Finns inge mer gött än att gå i skogen och i regnet dessutom! Härligt! Nu sitter jag och äter törra toast så kantareller är ett MÅSTE hitta nu! Har mina ställen, bara inte någon annan jävla förstörare har vart där innan, FY!! Fan blev lite smått darrig igår eller rättare sagt inatt då det gick en man runt i buskarna här med ficklampa och en stor jävla pinne, första tanken var nog "och vad i helvete gör jag nu, säkert en mördare" nojjiig, vadå? Satt på altan när han började komma lite VÄL nära min lägenhet så jag fråga rakt ut vad han letade efter, men inget svar, igen med dörren och släcka var enda lampjävel i lägenheten, och där hade jag sprungit runt naken en liten stund innan! Snuskhummer!


Har sån förbannat jävla tandvärk, pecringen i tungan, eller kulan hade lossnat i natt och antagligen i sömnen trodde jag det var mat så jag tugga till ordentligt på den, vakna till på ett obehagligt sätt kan jag ju säga, tror inte det är någon skada skedd men så in i helvete ont, är inte van att ha tandvärk (som tur är)!! Seriöst, ALLA måste lyssna på Jessie J med "price tag" Så in i helvete bra! Lyssnar på den konstant, tänkte jag skulle lära mig spela den på gitarr! Det går INTE att INTE tycka om den låten, och speciellt texten, faaaan så bra! Stämmer ju så jävla bra!!


Nu är jag tillbaks från skog och älgar som parar sig runt träden.. Blev en del kantareller trots att man såg att någon hade vart där för ett tag sen, haha looser, ni missa en del  Rann vatten av mig som en foss, pissregna, snacka om att jag njöt, ville bara slänga upp ett tält och flytta ut där inte en jävel kan hitta mig.! Hade nog blivit helt knäpp (eller yttligare knäppare) men shit för att bo öde själv, nej fan, tacka städer! Nu ska jag snart bort till Susanne S och ta ett par öl, fattar inte varför jag alltid skriver "ett par" när jag egentligen menar ett flak  olalala!!


Tänkte på en sak, om jag var super känd och kommit ut med att jag är bisexuell, ja då är det helt okej att vara gay. Helt ärligt, tänk efter, varför måste man vara kändis för att inte bli  "dömd" Helt jävla korkat tycker jag! Man ska fan få vara sig själv, PRECIS som man är, tänk inte "blatte, gay, ful, korkad, tjock" TÄNK på individen och personlighet! Säger någon nåt sånt i min närhet så säger jag bara "BACKA och det fort som helvete innan du ligger raklång" Herregud, har vi inte kommit längre! Det är så himla skönt att bara vara en själv, man SKA INTE spela någon man inte är eller vill vara, du är som du är, det får folk acceptera eller fara åt helvete!! Rent ut sagt!!!!


Ha en skit bra dag. Var snäll mot varann 

Av Ellen Smedsrud - 18 augusti 2011 15:58

Idag kom boken över alla böcker, Ellen med " the funny thing is..." , men tro på fan att jag började på Henrik fexeus nyaste bok i morse, det är väl klart! Kan ju för fan inte läsa två olika böcker samtidigt *Beslutsångest* För jag kan ju aldrig avsluta vad jag påbörjat, typiskt mig, men hur fan kunde jag vete att boken skulle komma idag?? Dessa bekymmer i dagens samhälle   Folk säger ju att man har så dåligt ordförråd när man måste svära jämnt, NEJ, i mitt fall så är det skit bra ordförråd + svordommar, det blir ju mer eller! Så det så!! Har suttit i den förbannat varma solen i timmar och gått promenad, du jävlar, mer än vad jag gör på en vecka ju! Nästan iallafall! I morgon blir det drecka, vart när och hur skiter jag fullständigt i bara ölen rinner genom min hals och mitt huvudet snurrig och jag babblar dubbelt så mycket mer än jag gör vanligtvis, hmm är det därför ingen vill festa med mig, se på fan, jag hittada svaret innan någon sagt det  Haha.. Nej så jävla illa är det inte, möjligtvis, kanske, okej en smula då!! 


Ligger ta mig fan kläder här och där, måste vika, hänga och slänga.. Oh Rimma ju!! Nej inte slänga slänga, men iallafall in i garderoben! Pust och suck, vem fan orkar? Jo jag säkert när in min bastanta kropp har svalnat, har energi för en hel jävla fårflock! Upp och ner för fjällen. Tror jag ska ringa min "kära" moder och höra om jag ska åka dit upp och hjälpa till att få ner fårfanskapen från LÄNGST upp i fjällen.. Ett helvetes jobb, men det var jag som släppte upp dom i år och då är det väl fan mitt jobb att få ner dom också! Går säkert ner 20 på en vecka (inte så jävla omöjligt kan jag säga) fjällen ska man inte kaxa upp sig mot!!


Undrar vad fan jag har sysslat med inatt, täcken, kuddarna, allt låg på golvet när jag vaknade, och för en gångs skuld så vet jag inte vad jag har drömt! Har en app på min mobil som är bredvid sängen när jag sover som spelar in ljud under natten, tänkte att det skulle passa mig jävligt bra, lyssnade på inspelningarna från inatt, en sak kan jag ju garantera, snarka som en kar kan jag fan i mig göra, sen hade jag skrattat nåt fruktansvärt, kanske haft kuddkrig i drömmen med någon snygging 

Jävla käck app egentligen!! 


En rättelse för er som missuppfattat, det är susanne wallin jag nämnt inte sandberg! Så nu blev det rätt iallafall, nöjd?? Hehe


Börjar bli sångsugen igen, kommer och går, oftast kommer men den har varit i dvala så nu låter jag som kraxande apa, men det blir bättre, det är som att hoppa på cyckeln igen! Up and go!! 


Har egentligen inte nåt jävligt intressant att skriva (inte för att jag någonsin har det) men det är ganska tomt där uppe eller alldeles för mycket, kan inte bestämma mig! Sitter och hoppas att jag får bli ledare till hösten, bara jag får pratat med the boss! Kanske ska försöka vårda mitt språk lite bättre, men tills dess så svär jag in i helvete mycket!! Im just me, the girl i ment to be? Förhoppningsvis! Gillar att det blir mörkt tidigare nu, gillar mörkret och regn, nej det gör mig inte till en negativ person (som det låter som) kanske för att jag är född på hösten.. Fan inte länge till jag fyller HELA 23 år nu, börjar ta på åren nu ja.. Haha NOT!! Då vill jag vara hos mamma som kan göra köttkaker i brunsaus och till dessert tillslörtebondepiker, kan det bli mer norskt, naaah tror fan inte det!! 


Nej seriöst nu får jag kramp alltså, helt jävla stel i fingrarna! Nu kan vi väl konstatera att det är för mycket i huvudet än tomt, ser så ut iallafall 


Ha det bra godingar. Var snälla mot varann

Av Ellen Smedsrud - 16 augusti 2011 14:20

Njaaa knappast, vette fan själv vem jag är, är någon slags blandras av trött-hyper-galen-rädd-tuff-snäll-elak, ÅH se på fan, jag är bara en människa!! Kallar du mig tjock- jag svarar: ja då ser vi ju vem som har mest pengar (tuff brud i lyxförpackning) Kallar du mig sjuk- jag svarar: snälla lilla jävla idiot, jag är realist och äger känslor!! Piss off! En person sa till mig på fylla (han var ute efter bråk med fel tjej) "du har tatuerat dig bara för att täcka dina ärr" JA ditt jävla pucko, i min värld är det ett framsteg, i din värld är jag svag, men vem nockade vem sen!!   Har aldrig och tänker aldrig dölja vem jag är, jag läker mina egna sår viket med andra ord heter STYRKA, nåt du fick smaka på din patetiska sill på burk! Får ursäka på förhand för detta inlägg då det skrivs under ilska  Jag är stolt och stark, och jag skulle ta ett skott för alla som mår dåligt, alla som sitter hemma med en tvångsttröja av ångest! Jag står upp där!!!


Jag skulle åter igen lämna in urinprov, näääää.... Drack nästan 3 liter vatten + kaffe, min blåsa var på väg att spricka, nej i helvete eller. Så nu blir det antagligen tömning genom slang vilket jag faktiskt inte har ett jävla dugg emot FÖRUTOM att nu kan jag inte bara skreva hur jävla lätt som helst med tanke på min JÄTTE bra ide om att sätta en stav där nere. Pinsamt läge!! What ever som jag brukar säga! Det är iallafall nåt dom inte brukar se.. Hihi LOL!! "fnissar för mig själv"!

Igår kväll blev jag så förbannat hungrig så jag skulle rosta mig bröd, hade två att välja mellan för att jag hade tagit upp ur frysen, jodå jag åt och efter en stund så fick jag så jävla ont i magen, typ sådär "oj nu står jag på scen framför 10 000 pers naken" Ja så jävla ont!! Iallafall det höll mig vaken halva natten, och nu till mörra såg jag att jag hade tagit av det mögliga brödet jag skulle slänga, ÄCKLIGT Att jag inte märkte nåt då!! Fan jag är könstig vettu!!


OCH nu till varför jag är så jävla förbannad: ska tillägna ett pyttelilite avsnitt till en jävla idiot (mot min energi och vilja).. Trodde jag hade en bra vän, du vet en sån där du kan ligga brevid hela nätterna och bara prata om allt vad vi tjejer pratar om, MEN faaaan vad fel jag hade om en viss person! En svikare, lögnare och totalt körd i huvudet! När jag träffade personen ifråga tänkte jag " ska fan slå den jävla subban gul och blå) men som tur var fick en person mig på andra tankar! Sen tänkte jag att det är inte värdt en sekund att sitta i fängelse för en person som numera betyder 1-1=0 !! Vill bara säga, DRA ÅT HELVETE!! Såååå nu känns det bättre 


Är på sjungande-städ humör vilket betyder "damm, dags att gömma er, here i come" sätta på musik på högsta och ta en svängom med dammsugaren, vilket jag faktiskt gör ibland, men herregud, har jag påstått att jag är FRISK? I helvete eller!! Nu skriker energin i min kropp att jag ska lämna datorjäveln och göra nåt vettigt.. Kom på en sak, jag lider nog av spegeltittandesyndromet, någon som vet vad det är, ok, inte? Jag måste spegla mig i allt och alla, antingen tyder det på bra självförtroende eller tvärtom! Ska ta mig en funderare på det där!!


Ha det bra sålänge, va snäll mot varann!!

Av Ellen Smedsrud - 12 augusti 2011 15:08

Fredag, känns som man nästan blir tvungen till att dricka öl när det är helg, och speciellt när det är så jävla gött väder.. Tyvärr har inte jag hunnit njuta av det, har grejat nåt så in åt helvete här.. Blev helt svett så fick slänga mig in i duschen och nu sitter jag och tar en kall en   Sitter och sjunger till maria ernamn eller vad fan nu hon heter.. Inte vackert!! Låter som en kar när hon sjunger " vanligt", hur fan kunde hon vinna melodifestivalen?? Jooodå lite udda för att vara med där, men ändå!!


Ska förhoppningsvis åka van ikväll, bara jag slipper vara bartender igen.. Fan var det i vanen en gång när vi var på väg till uddevalla, fullt med folk och sprit och eftersom jag är en sån "jävla" bra bartender satt jag baktill och blandade, tro mina kläder var pisseblöta efter kvällens slut?? Mmm.. Och full som fan var jag också, man ska ju alltid provsmaka innan man ger till en annan  Dj var jag också :) annars brukar det vara raggarmusik, och det känns egrann som att det "livet" är över för min del! Börjar ju bli gammal!! Fast beror på vem man gemför med!! 


Mitt ex gånger tio minst har börjat höra av sig (ska jag gå in på den banan igen) Ja personen ifråga är jävligt härlig, why not!! Haha, sitter och skrattar för mig själv, kom upp ett minne om att vi var jävligt påverkade (minst sagt) och så beatboxade vi och tyckte vi var FAN så bra!, så vi spelade in det på min mobil.. Haha, låter som höner som parar sig, INTE bra! men fan vad vi tyckte vi rockade 


Fattar inte, alla ska hångla med alla när man är full.. HATAR det, blir så jävla illamående, försöker stirra på en punkt tills spyan sätter sig i halsen, NOG!! Nu tar vi ett par öl.. Ibland lossas jag som att jag har somnat också, och är så himla "svårväckt" Gillar inte att vakna upp oss andra, då brukar jag smyga ut på morgonen som ett annat "luder" NEJ det är jag inte men kom inte på nåt annat!! Nu har jag chips och fet mat här så jag är beredd på morgondagens helvete! Säng, hink, spyor, öl och chips, ja då kanske det går över ut över kvällen! Det är nu på sistonte jag börjat bli så jävla bakfull, and i hate it!! Som sagt åldern!!


Fan vad blond jag är nu, det var ju inte meningen, satt liiiiite för länge med den starkaste, oooops!! fast då matchar det mitt sätt att vara  Känns som att jag går ner i vikt men tydligen tvärtom, får ju fan ingen luft när jag drar på mig byxorna, tur att det finns mjukisbyxor annars hade jag fått gå runt i trosor, och just nu orkar jag inte med polisen asså!! Trodde inte jag skulle få ihop ett inlägg idag, men är nog det längsta hittills!! Haaah, jajja!!


Nu kommer snart leverans med mera öl, så jag får sitta här och gala högt, nu spelas lady gaga med " alejandro".. Jävla grym brud den där, snacka om att verkligen våga vara sig själv, det finns inte en djävul som kan mäta sig med henne när det gäller personlighet, den saken är klar!! Lite utav en förebild. fast tycker ändå att jag är den Ellen jag vill vara, fast utan att se ut som ett helvete (sorry gaga, men dina kläder) what the fuck? Såg henne med köttkläder... HERREGUD!!!!


Nu ska jag spela CS till the beer is here!! Ha en bra dag!!

Av Ellen Smedsrud - 10 augusti 2011 11:33

Ja som sagt skulle jag lämna urinprov i morse, vilket gick käpp rätt åt helvete, tanta stog för det första och stirrade på mig (obehagligt nog) satt och nynnande på en psalm vi har sjungit mycket i kyrkan "saaalam dö sta, saaalam fy kör" ...    Meeen nädå.. Hade ju fan gått upp två timmar innan för att dricka vatten, typ 2 1/2 liter! MYCKET det ja.. Blev ju så klart lite ledsen över att jag inte fick mitt kittlande  Hehe! Men det får jag väl sen antar jag, i fred och ro, möjligtvis att shampo flaskan smygtittar men det får väl gå då!! 


Nu ska Ellen vara duktig och hänga upp gardiner, städa, sätta upp sourondljud, laga lasagne ( vegetarisk) eller iallafall nästan om man bortser från nötfärsen... Hihi!! Ja det är lite grejer med flytten alltså!! Om jag orkar, känner mig som en sömngående-apa i bur på väg till afrika. A precis, ni kan ju tänka er 


Känner mig helt bortblost idag, lust att bara hoppa i soffan glana på tv. Ellen kan jag ju inte missa, det går inte!!! Nu går sjunde himlen vilken också är en favorit, sån där typiskts USA, fina familjer, massa pengar, prästfamiljer bara yta yta men likförbannat så tittar jag på det, tror dom lurar en genom tvn, någon slags hypnos av nåt slag! Ja vem fan vet.. Inte omöjligt!


Nu sitter jag och trycker i mig chocklad för fullt, varför vet jag inte, känner för det bara! Och gött är det ju också! Tror faktiskt att jag ska gå och gömma mig under täcket, är förjävla trött måste jag säga! Somna och drömma mina helt sjuka drömmar som jag nog kunde ha skrivit en bok på 500 sidor om, mestadels mardrömmar men med ett litet tutch utav humor, helt enkelt skruvat! BRukarr berätta dom för mina vänner och dom tycker det är hysteriskt roligt, kanske roligare än mig 


Det luktade rent ut sagt skit/bajs när jag vaknade i morse och trodde att det var susanne som hade gjort i byxan men så kom jag ju på att jag har hämtat min katt stacia som hade tagit sig friheten att lägga lite bajs på en kudde bredvid min säng!! Uff.. Tackar gudarna för att susanne tog hand om det annars hade jag nog spytt som en galning..


Nej nu måte jag riva mig från datorn, seriöst, jag är snart nörd... aaaaawwww...NO! Ha det bra folket!

Av Ellen Smedsrud - 9 augusti 2011 10:54

Började dagen med att jag drog til susanne mitt i ansiktet (inte med mening) men antagligen undermedvetet, så hon gapa på mig.. Men HALLÅ, jag kan väl inte hjälpa vad jag gör i sömnen. Ja nu är jag iallfall uppe och lagom ångestfylld efter en mardröm. Inte konstigt när det sista vi såg i går var " Saw 7".. Blod som sprutar hit och dit och helsjuka jävla "uppdrag" man måste ta sig ur för att överleva! Tänk på den sjuka jäveln som sitter och hittar på detta, han borde vara inspärrad på mentalsjukhus i Peru (eller vart dom nu har kvar mentalsjukhus).. Jag tänker själv att jag har helsjuka tankar ibland, därför känns det fan gött att se sånna filmer ibland, det finns värre än mig där ute 

Idag är susanne hemma, så behöver inte vara själv.. Pust.. Fast tror hon är på dåligt humör, och det ska hon fan inte få föra över på mig! Seriöst alltså, jag ska lämna urin prov i morgon (till en undersökning) och den måste vara övervakad, OCH det är inte det pinsamma, för det är ju att som alla förstått nu så har jag ju piecrat "kvinnans heligdom" , och varje gång jag kissar så kittlar det och jag börjar såklart att skratta! Tro personen ifråga som ska vara med inne kommer undra eller? JA!!!

Ja bara man själv får ha roligt så får väl det vara bra 


En annan sak, varför fan ska man kolla på nyheter flerar ggr om dagen, eller bara en gång, spelar roll, dom vissar ju för fan bara hemskheter man inte kan göra ett skit åt! Därför kollar jag aldrig å det för att jag vet att jag får ångest av alla döda människor hit och dit, och som sagt, vad fan kan jag göra åt det, absolut inget!! Då tycker jag det verkar som en ganska dålig ide! Och slöseri med åter igen min "dyrbara" tid!! Åh pengar på kontot idag... Gött det!! Köpa nya skor? njaaa har nog iallafall 25 par nu ( but i LOVE it) nej inte idag, blir det där tråkiga gå med en vagn på kunsum och se sådär vuxen ut när man köper tamponger och potatis.. Appropå tamponger, dom har för fan tagit bort "mina" från hyllan, dom jävlarna, allways SKA och förbli i tamponghyllan.. Ska ta mig ett redigt snack med personalen när jag kommer ner, så här får det inte gå till, lura mig på det sättet  ja det ska jag säga!!!


I will scream ELLEN is in the house.. Haha!! Nja kanske inte det men!! lite illfall!! Nu ska jag och mina buddies spela sketgubbe, och det kan ju inte bli jag eftersom jag är gumma.. Haha lol "vet, skit dåligt skämt" men jag försöker iallafall!! Hehe.. Nej nu masar dom illa på mig här att jag ska slita mig ifrån datorjäkeln.. Får göra det då!! Ska spöa skiten ur dom så jag är taggad inför konsum  Ha det så jävla bra gött folk!!!!    

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards