blackandwhite88

Alla inlägg under januari 2012

Av Ellen Smedsrud - 4 januari 2012 10:28

Haaaaj!! ;) Jag är fan ingen duktig bloggare, kanske ett tecken på att jag har ett liv.. haha kanske!! Satt precis och funderade över Facebook, vilken jävla sida egentligen, varför i helvete ska folk ha reda på när man går på toa, det finns inget privatliv längre, förvånar mig inte om folk börjar skriva i detalj om deras sexliv, är då fan inte långt ifrån!! Lurar på om jag ska avsluta kontot men klart som faaan att man är ju lite nyfiken på vad andra gör också.. beroendeframkallande såååå in åt helskötta..



Min familjesituation: Åt skogen... Blir så jävla arg bara jag tänker på det, hur kan ens familj bara ge upp en när man behöver dom som mest, har bara kontakt med mammas sida, dock är det dom som är mest lik mig.. Har en syster som jag inte har pratat med på nästan två år, vad jag tycker är att hon kan brinna där det är varmt.. Kom till att tänka på det mest på julafton då jar var hos mormor med bästa familj, ALLA fick julklapp av Syrran förutom mig, jag fick inget utav någon på pappas sida därimot fick syrran av alla på mammas, visar vilken "sida" som har mest omtanke.. Idioter, JA idioter.. Skiter i julklapparna, principsak.. Att jag är stark kommer nog ifrån att jag har klarat mig själv utan mina föräldrars hjälp... Antagligen därför jag blivit som jag blivit, lite sådär halv/hel knäpp... :)





Haha, det är fan inte klokt men det är en person som går mig på nerverna, som jag inte ens pratar med men som jag en gång gjorde.. Bara synen av henne och hennes inlägg på FB, hon tror att hon är snyggast och smartast på denna jord, ni vet en sån där "överlägsen" typ som bara tar plats.. Men kan jag ta bort henne från FB, neeeejdå.. Varför vette fan!! Jaaaa jaggu vad retlig jag var i dag då.. Haha, skriv nåt positivt a Ellen.. Yeeej.. Om ett par timmar kommer brudarna av brudar, kaffe, cigg och kaker.. Mmmm... Och en hel jävla massa tjöt! haha funderar på om någon "vanlig" person hade klarat av att vara med oss ja en halv dag, det tror jag inte asså.. :)


Sen jag skrev sist har jag skaffat ett litet energiknippe till vovve, Alexi blev namnet.. Hon va ju så jävla lugn när jag var och tittade på henne, den lugnaste men NU, fy faaaan säger jag, fram och tillbaks som en jävla blixt och så jävla kaxig.. Men SHIT sååååå söt!! Nu är hon 11 veckor och snart 3 månader på fredag.. Beeeiiiibi.. Faaan sitter och tittar på "sjunde himlen" har ni sett polisen i serien, såååå jävla snygg.. oh mama!! Blir helt paralyserad.. Haha.. Nu tror jag det är dags för mig att flytta, känner egrann att det är på tiden, har ju blivit stor tjej nu :)


Ska söka till hundlinjen i dingle till hösten, perfekt för mig och vetrenärsassistent.. Yeah!! Men fan heller att jag flyttar dit, börjar jag väl röka på som dom flesta andra där.. Nej helvete, nu orkar jag inte skriva mer..........


Vänta inte på den stora lyckan, så att du missar den lilla!!!



Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards