blackandwhite88

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen Smedsrud - 29 februari 2012 08:43

Nu ligger jag inne, välbehövligt med tanke på allt runtomkring mig, inte konstigt folk får nervsammanbrott!!! Har börjat minska på mina mediciner och känner faktiskt inga symtomet alls, vilket är jävligt gött! Läkaren här ska antagligen sätta in adhd medc om dom säger att det lutar mot det, snart klar med utredningen, oh thank god ! Jag känner mig rätt säker men allt kan förvåna en! Kanske bara visar att jag är allmänt störd, ja fast det har jag vetat hela mitt liv:) mår inte bra alls, bättre men långt ifrån bra! Jobbigt när man tycker att man hela tiden försöker hitta "meningen" med livet men blir slagen tillbaks lika snabbt som ciggen röks upp under en stressig dag! Mmm borta med vinden! Träffat en afrikansk kvinna här som faktiskt är från Strömstad, jooo hon har en sån berättelse om varför hon är här som bara klämmer åt hjärtat! Även en annan cool brud här som hade samma effekt på mig! Då tänker jag, att alla och då menar jag ALLA med eller utan psykiska besvär borde pröva en vecka eller två att ligga inne på psyk, man lär sig inte genom böcker utan genom möten med olika människor, man lär sig respektera, inte ha sånna fördommar och det viktigaste, man lär sig så jävla mycket om sig själv och sina värderingar! Tex när jag såg den här afrikanska kvinnan så var min första tanke," åh herregud, hur ser hon ut" missuppfatta inte jag är INTE rasist, men hur ofta träffar man på en riktig afrikan på alla dess sätt ! Haha fick en knäpp ide, kanske var ett slag av psykos eller nåt men jag fick för mig att plantera ett "snusträd" jaaa så jag grävde upp denna förbannade jord i en kruka och plantera runt en hel jävla snusdosa här och där! Än så länge har det inte växt någon snus på grenarna:) Fan inte lätt att blogga från mobilen, tar ju hundra år, som tur är så har jag all tid i världen här inne, förutomnär det är "kaffestund":) har fått problem med kisseriet, tack för att du fråga förresten:) har jag tur är det en gång om dagen även om blåsan är lika stor som en jävla luftballong! Gött värre!!! Nää nu är det faktiskt fruktstund här inne på mentala avd så jag ska slänga i mig ett päron och någon äcklig saft från 2 år tillbaks! Kanske ska plantera ett päronträ eller kaffebönor vilket dom är jävligt snåla med här inne! Heeeejdå, ta hand om varann! Dagens ord: reta inte upp hönan för då blir det fan inga ägg

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards