blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Mys med gänget!

Av Ellen Smedsrud - 9 mars 2013 19:49

Huuuuh nu har jag precis varvat farcry 3:/ känns inte kul. Så många timmar, frustration och glädje! Nej jag har inget liv:)

Mello om 15 min! Sitter med telefonen redo. Nu röstar vi fram Robin :):) sitter med ett helt uppdukat bord med godis, chips och dricka! Så länge fick jag vara utan att bli frestad, men lite kan man väl unna sig när det är final och allt :):) psyko gänget sitter vi här laddade!

Nuuuuuuu kööööör VI :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards