blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Ovillkorslöst älskad, trodde jag ja!!

Av Ellen Smedsrud - 9 augusti 2011 10:54

Började dagen med att jag drog til susanne mitt i ansiktet (inte med mening) men antagligen undermedvetet, så hon gapa på mig.. Men HALLÅ, jag kan väl inte hjälpa vad jag gör i sömnen. Ja nu är jag iallfall uppe och lagom ångestfylld efter en mardröm. Inte konstigt när det sista vi såg i går var " Saw 7".. Blod som sprutar hit och dit och helsjuka jävla "uppdrag" man måste ta sig ur för att överleva! Tänk på den sjuka jäveln som sitter och hittar på detta, han borde vara inspärrad på mentalsjukhus i Peru (eller vart dom nu har kvar mentalsjukhus).. Jag tänker själv att jag har helsjuka tankar ibland, därför känns det fan gött att se sånna filmer ibland, det finns värre än mig där ute 

Idag är susanne hemma, så behöver inte vara själv.. Pust.. Fast tror hon är på dåligt humör, och det ska hon fan inte få föra över på mig! Seriöst alltså, jag ska lämna urin prov i morgon (till en undersökning) och den måste vara övervakad, OCH det är inte det pinsamma, för det är ju att som alla förstått nu så har jag ju piecrat "kvinnans heligdom" , och varje gång jag kissar så kittlar det och jag börjar såklart att skratta! Tro personen ifråga som ska vara med inne kommer undra eller? JA!!!

Ja bara man själv får ha roligt så får väl det vara bra 


En annan sak, varför fan ska man kolla på nyheter flerar ggr om dagen, eller bara en gång, spelar roll, dom vissar ju för fan bara hemskheter man inte kan göra ett skit åt! Därför kollar jag aldrig å det för att jag vet att jag får ångest av alla döda människor hit och dit, och som sagt, vad fan kan jag göra åt det, absolut inget!! Då tycker jag det verkar som en ganska dålig ide! Och slöseri med åter igen min "dyrbara" tid!! Åh pengar på kontot idag... Gött det!! Köpa nya skor? njaaa har nog iallafall 25 par nu ( but i LOVE it) nej inte idag, blir det där tråkiga gå med en vagn på kunsum och se sådär vuxen ut när man köper tamponger och potatis.. Appropå tamponger, dom har för fan tagit bort "mina" från hyllan, dom jävlarna, allways SKA och förbli i tamponghyllan.. Ska ta mig ett redigt snack med personalen när jag kommer ner, så här får det inte gå till, lura mig på det sättet  ja det ska jag säga!!!


I will scream ELLEN is in the house.. Haha!! Nja kanske inte det men!! lite illfall!! Nu ska jag och mina buddies spela sketgubbe, och det kan ju inte bli jag eftersom jag är gumma.. Haha lol "vet, skit dåligt skämt" men jag försöker iallafall!! Hehe.. Nej nu masar dom illa på mig här att jag ska slita mig ifrån datorjäkeln.. Får göra det då!! Ska spöa skiten ur dom så jag är taggad inför konsum  Ha det så jävla bra gött folk!!!!    

 
 
Ingen bild

tinetanten:=)

9 augusti 2011 22:20

så himla kul ä läsa dina inlägg:=)!!1 du e för jävla härlig!:=)))

Ellen Smedsrud

10 augusti 2011 11:32

Hehe tack tinetanten:) Du är för härlig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards