blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Kisserikissera!!!

Av Ellen Smedsrud - 10 augusti 2011 11:33

Ja som sagt skulle jag lämna urinprov i morse, vilket gick käpp rätt åt helvete, tanta stog för det första och stirrade på mig (obehagligt nog) satt och nynnande på en psalm vi har sjungit mycket i kyrkan "saaalam dö sta, saaalam fy kör" ...    Meeen nädå.. Hade ju fan gått upp två timmar innan för att dricka vatten, typ 2 1/2 liter! MYCKET det ja.. Blev ju så klart lite ledsen över att jag inte fick mitt kittlande  Hehe! Men det får jag väl sen antar jag, i fred och ro, möjligtvis att shampo flaskan smygtittar men det får väl gå då!! 


Nu ska Ellen vara duktig och hänga upp gardiner, städa, sätta upp sourondljud, laga lasagne ( vegetarisk) eller iallafall nästan om man bortser från nötfärsen... Hihi!! Ja det är lite grejer med flytten alltså!! Om jag orkar, känner mig som en sömngående-apa i bur på väg till afrika. A precis, ni kan ju tänka er 


Känner mig helt bortblost idag, lust att bara hoppa i soffan glana på tv. Ellen kan jag ju inte missa, det går inte!!! Nu går sjunde himlen vilken också är en favorit, sån där typiskts USA, fina familjer, massa pengar, prästfamiljer bara yta yta men likförbannat så tittar jag på det, tror dom lurar en genom tvn, någon slags hypnos av nåt slag! Ja vem fan vet.. Inte omöjligt!


Nu sitter jag och trycker i mig chocklad för fullt, varför vet jag inte, känner för det bara! Och gött är det ju också! Tror faktiskt att jag ska gå och gömma mig under täcket, är förjävla trött måste jag säga! Somna och drömma mina helt sjuka drömmar som jag nog kunde ha skrivit en bok på 500 sidor om, mestadels mardrömmar men med ett litet tutch utav humor, helt enkelt skruvat! BRukarr berätta dom för mina vänner och dom tycker det är hysteriskt roligt, kanske roligare än mig 


Det luktade rent ut sagt skit/bajs när jag vaknade i morse och trodde att det var susanne som hade gjort i byxan men så kom jag ju på att jag har hämtat min katt stacia som hade tagit sig friheten att lägga lite bajs på en kudde bredvid min säng!! Uff.. Tackar gudarna för att susanne tog hand om det annars hade jag nog spytt som en galning..


Nej nu måte jag riva mig från datorn, seriöst, jag är snart nörd... aaaaawwww...NO! Ha det bra folket!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards