blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Party time???!!

Av Ellen Smedsrud - 12 augusti 2011 15:08

Fredag, känns som man nästan blir tvungen till att dricka öl när det är helg, och speciellt när det är så jävla gött väder.. Tyvärr har inte jag hunnit njuta av det, har grejat nåt så in åt helvete här.. Blev helt svett så fick slänga mig in i duschen och nu sitter jag och tar en kall en   Sitter och sjunger till maria ernamn eller vad fan nu hon heter.. Inte vackert!! Låter som en kar när hon sjunger " vanligt", hur fan kunde hon vinna melodifestivalen?? Jooodå lite udda för att vara med där, men ändå!!


Ska förhoppningsvis åka van ikväll, bara jag slipper vara bartender igen.. Fan var det i vanen en gång när vi var på väg till uddevalla, fullt med folk och sprit och eftersom jag är en sån "jävla" bra bartender satt jag baktill och blandade, tro mina kläder var pisseblöta efter kvällens slut?? Mmm.. Och full som fan var jag också, man ska ju alltid provsmaka innan man ger till en annan  Dj var jag också :) annars brukar det vara raggarmusik, och det känns egrann som att det "livet" är över för min del! Börjar ju bli gammal!! Fast beror på vem man gemför med!! 


Mitt ex gånger tio minst har börjat höra av sig (ska jag gå in på den banan igen) Ja personen ifråga är jävligt härlig, why not!! Haha, sitter och skrattar för mig själv, kom upp ett minne om att vi var jävligt påverkade (minst sagt) och så beatboxade vi och tyckte vi var FAN så bra!, så vi spelade in det på min mobil.. Haha, låter som höner som parar sig, INTE bra! men fan vad vi tyckte vi rockade 


Fattar inte, alla ska hångla med alla när man är full.. HATAR det, blir så jävla illamående, försöker stirra på en punkt tills spyan sätter sig i halsen, NOG!! Nu tar vi ett par öl.. Ibland lossas jag som att jag har somnat också, och är så himla "svårväckt" Gillar inte att vakna upp oss andra, då brukar jag smyga ut på morgonen som ett annat "luder" NEJ det är jag inte men kom inte på nåt annat!! Nu har jag chips och fet mat här så jag är beredd på morgondagens helvete! Säng, hink, spyor, öl och chips, ja då kanske det går över ut över kvällen! Det är nu på sistonte jag börjat bli så jävla bakfull, and i hate it!! Som sagt åldern!!


Fan vad blond jag är nu, det var ju inte meningen, satt liiiiite för länge med den starkaste, oooops!! fast då matchar det mitt sätt att vara  Känns som att jag går ner i vikt men tydligen tvärtom, får ju fan ingen luft när jag drar på mig byxorna, tur att det finns mjukisbyxor annars hade jag fått gå runt i trosor, och just nu orkar jag inte med polisen asså!! Trodde inte jag skulle få ihop ett inlägg idag, men är nog det längsta hittills!! Haaah, jajja!!


Nu kommer snart leverans med mera öl, så jag får sitta här och gala högt, nu spelas lady gaga med " alejandro".. Jävla grym brud den där, snacka om att verkligen våga vara sig själv, det finns inte en djävul som kan mäta sig med henne när det gäller personlighet, den saken är klar!! Lite utav en förebild. fast tycker ändå att jag är den Ellen jag vill vara, fast utan att se ut som ett helvete (sorry gaga, men dina kläder) what the fuck? Såg henne med köttkläder... HERREGUD!!!!


Nu ska jag spela CS till the beer is here!! Ha en bra dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards