blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Vadå, vet du vem jag är??!

Av Ellen Smedsrud - 16 augusti 2011 14:20

Njaaa knappast, vette fan själv vem jag är, är någon slags blandras av trött-hyper-galen-rädd-tuff-snäll-elak, ÅH se på fan, jag är bara en människa!! Kallar du mig tjock- jag svarar: ja då ser vi ju vem som har mest pengar (tuff brud i lyxförpackning) Kallar du mig sjuk- jag svarar: snälla lilla jävla idiot, jag är realist och äger känslor!! Piss off! En person sa till mig på fylla (han var ute efter bråk med fel tjej) "du har tatuerat dig bara för att täcka dina ärr" JA ditt jävla pucko, i min värld är det ett framsteg, i din värld är jag svag, men vem nockade vem sen!!   Har aldrig och tänker aldrig dölja vem jag är, jag läker mina egna sår viket med andra ord heter STYRKA, nåt du fick smaka på din patetiska sill på burk! Får ursäka på förhand för detta inlägg då det skrivs under ilska  Jag är stolt och stark, och jag skulle ta ett skott för alla som mår dåligt, alla som sitter hemma med en tvångsttröja av ångest! Jag står upp där!!!


Jag skulle åter igen lämna in urinprov, näääää.... Drack nästan 3 liter vatten + kaffe, min blåsa var på väg att spricka, nej i helvete eller. Så nu blir det antagligen tömning genom slang vilket jag faktiskt inte har ett jävla dugg emot FÖRUTOM att nu kan jag inte bara skreva hur jävla lätt som helst med tanke på min JÄTTE bra ide om att sätta en stav där nere. Pinsamt läge!! What ever som jag brukar säga! Det är iallafall nåt dom inte brukar se.. Hihi LOL!! "fnissar för mig själv"!

Igår kväll blev jag så förbannat hungrig så jag skulle rosta mig bröd, hade två att välja mellan för att jag hade tagit upp ur frysen, jodå jag åt och efter en stund så fick jag så jävla ont i magen, typ sådär "oj nu står jag på scen framför 10 000 pers naken" Ja så jävla ont!! Iallafall det höll mig vaken halva natten, och nu till mörra såg jag att jag hade tagit av det mögliga brödet jag skulle slänga, ÄCKLIGT Att jag inte märkte nåt då!! Fan jag är könstig vettu!!


OCH nu till varför jag är så jävla förbannad: ska tillägna ett pyttelilite avsnitt till en jävla idiot (mot min energi och vilja).. Trodde jag hade en bra vän, du vet en sån där du kan ligga brevid hela nätterna och bara prata om allt vad vi tjejer pratar om, MEN faaaan vad fel jag hade om en viss person! En svikare, lögnare och totalt körd i huvudet! När jag träffade personen ifråga tänkte jag " ska fan slå den jävla subban gul och blå) men som tur var fick en person mig på andra tankar! Sen tänkte jag att det är inte värdt en sekund att sitta i fängelse för en person som numera betyder 1-1=0 !! Vill bara säga, DRA ÅT HELVETE!! Såååå nu känns det bättre 


Är på sjungande-städ humör vilket betyder "damm, dags att gömma er, here i come" sätta på musik på högsta och ta en svängom med dammsugaren, vilket jag faktiskt gör ibland, men herregud, har jag påstått att jag är FRISK? I helvete eller!! Nu skriker energin i min kropp att jag ska lämna datorjäveln och göra nåt vettigt.. Kom på en sak, jag lider nog av spegeltittandesyndromet, någon som vet vad det är, ok, inte? Jag måste spegla mig i allt och alla, antingen tyder det på bra självförtroende eller tvärtom! Ska ta mig en funderare på det där!!


Ha det bra sålänge, va snäll mot varann!!

 
 
Ingen bild

tinetanten:=)

16 augusti 2011 22:34

kulig du smeden;=)love love:=)

Ellen Smedsrud

17 augusti 2011 20:18

Haha :) Tack tenemor :) love

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards