blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Ellen up and go!!!

Av Ellen Smedsrud - 18 augusti 2011 15:58

Idag kom boken över alla böcker, Ellen med " the funny thing is..." , men tro på fan att jag började på Henrik fexeus nyaste bok i morse, det är väl klart! Kan ju för fan inte läsa två olika böcker samtidigt *Beslutsångest* För jag kan ju aldrig avsluta vad jag påbörjat, typiskt mig, men hur fan kunde jag vete att boken skulle komma idag?? Dessa bekymmer i dagens samhälle   Folk säger ju att man har så dåligt ordförråd när man måste svära jämnt, NEJ, i mitt fall så är det skit bra ordförråd + svordommar, det blir ju mer eller! Så det så!! Har suttit i den förbannat varma solen i timmar och gått promenad, du jävlar, mer än vad jag gör på en vecka ju! Nästan iallafall! I morgon blir det drecka, vart när och hur skiter jag fullständigt i bara ölen rinner genom min hals och mitt huvudet snurrig och jag babblar dubbelt så mycket mer än jag gör vanligtvis, hmm är det därför ingen vill festa med mig, se på fan, jag hittada svaret innan någon sagt det  Haha.. Nej så jävla illa är det inte, möjligtvis, kanske, okej en smula då!! 


Ligger ta mig fan kläder här och där, måste vika, hänga och slänga.. Oh Rimma ju!! Nej inte slänga slänga, men iallafall in i garderoben! Pust och suck, vem fan orkar? Jo jag säkert när in min bastanta kropp har svalnat, har energi för en hel jävla fårflock! Upp och ner för fjällen. Tror jag ska ringa min "kära" moder och höra om jag ska åka dit upp och hjälpa till att få ner fårfanskapen från LÄNGST upp i fjällen.. Ett helvetes jobb, men det var jag som släppte upp dom i år och då är det väl fan mitt jobb att få ner dom också! Går säkert ner 20 på en vecka (inte så jävla omöjligt kan jag säga) fjällen ska man inte kaxa upp sig mot!!


Undrar vad fan jag har sysslat med inatt, täcken, kuddarna, allt låg på golvet när jag vaknade, och för en gångs skuld så vet jag inte vad jag har drömt! Har en app på min mobil som är bredvid sängen när jag sover som spelar in ljud under natten, tänkte att det skulle passa mig jävligt bra, lyssnade på inspelningarna från inatt, en sak kan jag ju garantera, snarka som en kar kan jag fan i mig göra, sen hade jag skrattat nåt fruktansvärt, kanske haft kuddkrig i drömmen med någon snygging 

Jävla käck app egentligen!! 


En rättelse för er som missuppfattat, det är susanne wallin jag nämnt inte sandberg! Så nu blev det rätt iallafall, nöjd?? Hehe


Börjar bli sångsugen igen, kommer och går, oftast kommer men den har varit i dvala så nu låter jag som kraxande apa, men det blir bättre, det är som att hoppa på cyckeln igen! Up and go!! 


Har egentligen inte nåt jävligt intressant att skriva (inte för att jag någonsin har det) men det är ganska tomt där uppe eller alldeles för mycket, kan inte bestämma mig! Sitter och hoppas att jag får bli ledare till hösten, bara jag får pratat med the boss! Kanske ska försöka vårda mitt språk lite bättre, men tills dess så svär jag in i helvete mycket!! Im just me, the girl i ment to be? Förhoppningsvis! Gillar att det blir mörkt tidigare nu, gillar mörkret och regn, nej det gör mig inte till en negativ person (som det låter som) kanske för att jag är född på hösten.. Fan inte länge till jag fyller HELA 23 år nu, börjar ta på åren nu ja.. Haha NOT!! Då vill jag vara hos mamma som kan göra köttkaker i brunsaus och till dessert tillslörtebondepiker, kan det bli mer norskt, naaah tror fan inte det!! 


Nej seriöst nu får jag kramp alltså, helt jävla stel i fingrarna! Nu kan vi väl konstatera att det är för mycket i huvudet än tomt, ser så ut iallafall 


Ha det bra godingar. Var snälla mot varann

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards