blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Fattar inget, men fattar att jag inte fattar:)

Av Ellen Smedsrud - 23 augusti 2011 17:22

Åååh nu var det bra tag sen jag skrev här min kära älskade blogg, förstår att du saknat mig:) Kan nog ärligt säga att jag inte har saknat dig:) Man får lära sig den tuffa vägen, så är det bara   Har vart så jävla trött på sistone, orkat tagit tag i handkontrollen till playstationen och spelat en vända! Mmm, fattar inte denna jädra trötthet! Jag som brukar pigna till som en björn som är i farta inför vintern innan dvalan! Kanske för att jag snart fyller år, åter igen åldern vettu!!


Skulle på svamptur med berit igår, ja vi kom väl 5 meter in i skogen så sa jag att " näää fan, det här orkar jag inte" hon pustade lättat ut för hon var faktiskt inte så sugen hon eller, så vi åkte till Tine mor och satt i solen.. Love to ya  



Fick kallelse från polisen ( mina bästisar)   Att jag ska få ta del av någon utredning, VADÅ FÖR JÄVLA UTREDNING!!!? Ringde dom, men dom visste inte, känns ju jävligt stabilt, ingen vet vad det är för utredning, och speciellt inte jag, FATTAR NADA!! Jävla käckt! Får gå dit som en idiot med fattning noll! Kan ju vara trevligt med överaskiningar också "Hej Elin, nu ska du i fängelse" Jaha, vad har jag gjort? Jag som är ängeln själv  Nej får hoppas att vad det nu än är att det inte är nåt speciellt!! 


Är så jävla rastlös, benen springer under mig men får inget fäste (kan bero på att jag sitter på dom) men ändå liksom! Vart fan ska man göra av all energi, känns ju som en tickande bomb inom mig, Läste att 60 % av alla fångar har ADHD, noooo shit, förståligt! Inte för att jag tänkt göra fängelset farligt! Det är jävligt svårt att använda all energi till något bra, SKIT svårt! Men samtidigt svårt att sitta still också, nåt så in åt helvete!! Klart man vill ge sig ut på äventyr av olika slag då  Nu har jag ingen aning om vad jag skriver, hoppas det blir nåt vettigt, knappast, men man får alltid hoppas! 


Jag borde kanske vara inlagd nu, känns så. det är inte stabilt alltså! För er som har synpunkter om "psykfall" "adhd" eller vad fan som helst kan hålla dom för sig själv, den som aldrig mått dåligt kan aldrig sätta sig in i det, så är det nåt "tyket" du har att komma med *BRING it on* och sen dra till helvete!!


Det här är nog det mest kassaste inlägget jag skrivit! Inte så lätt att få ur sig allting när det är 1000 tankar samtidigt som vill ut och kroppen inte kan hålla sig still!! Meeeen fan, kan ju inte alltid vara på topp! Onormalt det har jag hört! 


Den är svart, liten, får plats i handen och kan rädda mitt liv, det är nog på tiden!


Ha det bra! Var snälla mot varann 

 
 
Ingen bild

tinetanten:=)

24 augusti 2011 23:37

D va najs att ni kom å hälsa på mig:=)å så roligt snack vi hade under dan:=)thanks baby:=)Love rigth back at ya! <3 <3 <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards