blackandwhite88

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Ellen Smedsrud - 20 september 2011 19:47

Egentligen, själv tycker jag det är jävligt tråkigt att läsa andras bloggar, så unviker det HELST. Om katter, hundar, ångest, glädje ja all det där känslosamma skiten! MEN visst kan det vara lärorikt, ben there than that liksom. Som sagt min första blogg var svart och jävligt deprimerande " idag har jag bara legat i sängen fastbunden av ångest och har skurit mig mycket" UFF, kan man ju blogga om men är det inte lite väl personligt? Bloggar man om det för att få uppmärksamhet? Vet inte riktigt, jag tror att jag gjorde det, vill dela med mig, men helvete vad downtown man blir av att läsa sånt, det är över för min del, tacka gud för det. Mitt mående är kvar, MEN det är min ensak 


Haha humöret flyger upp och ner som en jävla ballong, efter musiken endast, snacka om att vara lättpåverkad!! Oooh yes! Appropå lättpåverkad, festa i fredags, drack kanske 7 öl, OCH för mig är det lite, seriöst jag var tvungen att lägga mig, allt snurrade, kändes precis som den där första fjortisfyllan ni vet, man tjötar men fattar fan inte vad som kommer ut, man ska dansa men ramlar så fort man ställer sig! Nej fy fan, inte kul! Jo gick och la mig, jävligt lätt att somna till en massa killar som gapar och spelar musik för ett helt samhälle, hela sängen vibbrerade, got damn it, och inte nog med det, det gick fan inte att öppna fönstret och elementet var på, utan att överdriva det var säkert 30 grader inne i det lilla rummet.. Sen kom en utav killarna in och försökte knö sig bredvid mig, fan eller tänkte jag (lossades som att jag sov) och råkade bre ut mig så utav helvete så han hamnade på golvet (hihi) och där började han spy efter att ha shotat nåt så in åt helvete med nåt jävla gööör som var sket starkt.. Hmm, tog täcket och kudden och la mig på soffan, somnade INTE.. Så mitt i natta tog jag ficklampan som fungerade när den ville och gick mig en redig promenad, och då kom bakfylla.. Shit vad härligt  Ja nog utjötat om en jävligt "lyckad" kväll...


Fattar mig inte på en sak, folk kommer till mig när det gäller kärlek och förhållande, precis som att jag vore någon kvinnlig doktor Phil.. Kanske ska öppna eget, "välkommen till Ellens kärleksnäste" här får du vara kåt och till ock med välja låt..   Om jag vore så jävla klok inom kärlek, varför i helvete är JAG singel då?? Ja det kan man ju ta sig en funderare på! Det är jävligt gött att vara singel, öppna val och frihet, gillar det bäst! Beror kanske på att jag bara har varit ihop med idioter, ja ni vet vilka ni är 


Ska skicka in ett bidrag till "the voice" men vette fan inte vad jag ska välja för låt.. Sjunger jag en ballad och kommer vidare så får jag endast sjunga ballader, i helvete eller.. Så vad fan ska jag välja, får ju va lite fart och fläkt!! 


Flyger runt som en jävla trasa hit och dit, energi för 20 pers, OCH det finns alltid för lite att hitta på. "kanske ska montera ner en lampa och sätta upp den några mm brevid, Stupid stuff men det är sånt jag sysselsätter mig med, roligt, not!! Jävligt tjötigt att vara så energisk kan jag säga, ligga vaken på nätterna, och det är ju för fan bara porr att titta på, faller mig inte riktigt i smak, mussepigg är mer min grej. Kanske hade vart roligare med tecknat porr.. *undrar*  Är det fart i han tro.. nej fy Ellen, vilket snusk, jag är inte sån, jag lovar!! :) Nu ska jag typ fläta håret eller laga nåt gött att äta..


Dagens kloka ord: Du ska inte tro att du är nåt innan du klamydia fått 



Va snälla mot varann...   AND   Ellen        

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards