blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Hemligt!!

Av Ellen Smedsrud - 7 september 2011 10:56

Haha nu fick jag dig allt att uppna min blogg för du blev nyfiken, hade jag gjort iallfall! Men, nej jag ska inte skriva nåt hemligt, har ingen aning om vad det skulle vara isåfall, har inte så jävla mycket hemligt jag bär på, inte spännande iallfall! Satt igår och läste några andras bloggar här igår, FAN vad tråkigt, sorry folks, men seriöst, vem fan är intresserad av när fan du går på toa eller inte! Inlägg som börjar med typ "Nu har jag varit duktig och diskat, nu ska jag kolla på desperate houswifes" oh my god, fattar inte grejen liksom, min blogg är kanske inte så jävla mycket bättre, men jag skriver fan INTE när jag diskar. Men det är ju så nu i dagens samhälla (fan där lät jag gammal), att alla ska veta vad alla gör och tänker, inga flera hemligheter.. Åh nu kissade jag i hela 5 sekunder.. jaha FAN vad bra för dig då! Det är samma med facebook, tycker folk i min närhet är kloka som inte går med på FB, visst det är jävligt beroendeframkallande, börja röka istället, då sitter man iallfall inte framför datorn 24/7.. Eeehm, kanske inte bästa beroendet men är nåt det??


Jag vill bli kändis, för tydligen att vara en "vanlig" människa duger inte. Min mening blir dubbelt dubbelt så viktig om jag vore känd. fast egentligen bryr jag mig inte ett skit, folk får ta eller slänga åt helvete mina meningar! Men jag kanske hade kunnat göra världen lite bättre om jag skulle ställa upp i valet som USAs president! Vad med en gay till president, oh yeah, har aldrig funnits, vad vi vet! Obama kanske har en liten smygar kärlek för bush, vem vet, inget är omöjligt!! Åh nu såg jag mig dom framför mig, helvete, springer ut och röker, va egrann äckligt!! Sååå nu flödar nikotinet i kroppen.. Gött värre!!


Kan man tro att just jag tillbringar mycket tid i kyrkan? haha den har jag funderat på.. Svär som en jävla myra och har lite sjuka ideer för mig! MEN allt handlar om respekt, går jag in i kyrkan, klart jag inte står och svär hur som helst. Kyrkan för mig och allt som rör kyrkan är heligt, det är mitt måbraforum! Men oh ja vad jag har fått höra ett X antal gånger, "vaaaa går du i kyrkan" haha!! Bra på att överraska, det är fan min grej! Har också fått höra att man inte vågar gå fram och prata med mig (folk som inte känner mig) för att jag ser tuff och stark ut, men jisses, jag är ju så snäll, mitt utseende passar nog inte min personlighet, fast det är ju bra att se stark och cool ut, då slipper jag slösa min energi på att vara kaxig i käften!! Hehe..


Faaan vad trött jag är på gitarrjäveln, jag MÅSTE ha en ny, min är färdigspelad.. Sitter och försöker mig på en ny låt jag har skrivit men fan inte lätt när gitarren låter fan oavsett hur mycket jag stämmer den fram och tillbaks! Blir kje pått asså!! Hoppas mamma med övrig släkt har skickat mig pengar som dom brukar göra när jag fyller år, då är det gitarr, åh bebe.. Sweet!!


Nu ska jag sluta tråka ut er för min KP kommer snart, haha där trodde ni allt att jag skrev fel, att det skulle stå KK istället, men neeej så roligt ska vi inte ha det!!


Ta hand om varann!! Love and Peaceeee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards