blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Rubrik saknas

Av Ellen Smedsrud - 12 september 2011 10:10

Shit vilken jävla känslosam dag det var igår, tittade näsintill hela dagen på 11 september attacken, fruktansvärt mycket känslor, och dessa barn/unga som stog och prata om de dom förlorat. Nej fy fan vad hemskt! På norska kanalen var det från tidig morgon till sent på kvällen, dokumänter, filmer, offer ja you name it! Var lite väl mycket in i detalj för mitt egna bästa, som tur är kände inte jag någon som dog men fan vad jag lider med dom som gjorde det! HEMSKT!!! Bara lipade igår.. UFF!!

Nu är jag iallfall frisk igen, pust, har legat i sängen med 39 graders feber och en jäkla förkylnig, nu är det bara hostfaaaan och tätande kvar! Oj vad spännande va.. haha.. I lördags tittade jag på min idol (svenska idol) Mia Skäringer, hon hade satt upp någon show som spelar ut sig utifrån boken som jag älskar (dyngkåt men hur helig som helst), faaaan vad hon är rolig alltså, hon ser det roliga i det negativa, t.ex (den gilla jag), hon har varit tjock, haft anorexia och bulemi, hon sa att utav dom så är det fan roligast att ha bulemi, då kan man iallfall mysa med lite glass på lördagskvällen... haha!! Blev lite förvirrad, för ena stunden var hon förjävla rolig, och andra stunden sjöng hon helt seriös på någon gör trist men fin ballad! Fast det visar ju så jävla väl männsklighet, vilket jag inte tycker man ser i någon annan komiker! You Go MIA!! Önskar jag kunde träffa henne, är lite utav en liten dröm jag har!


Om en skulle skriva lite till på den "fantastiska" boken, måste få lite inpiration och det får jag fan inte från av att titta på houswifes of new jersey.. Vilka jävla hagger hela högen, ja förutom en som jag diggar starkt, för dom som tittat någon gång, Danielle.. Stackars sate, det är 3 fula idioter mot henne, men hon är hur cool som helst, 3 divor mot en konfliktutlösare, like it danielle  Kick som silikon ass!! nu ska jag ut och ta ett bloss eller några och se om jag kan komma på nåt intressant!!   Dom som säger att det inte är bra att röka, släng er i väggen, för nu kom jag på en sak. Ni vet allt det där som föräldrar säger till en i ett försök till uppfostran, jag har en sak att säga er, säg aldrig INTE till ett barn. Man får höra: 1, drick inte alkohol.2, rök inte. 3, kör inte olagligt. 4, ha inte sex med okända människor m.m m.m, 1: jag drack så in åt helvete, hamnat i fyllecell ett x antal ggr, druckit mig redlös och hamnat i x antal slagsmål. 2: Röka började jag med när jag var 13, och ja mamma ciggareterna tog jag av DIG, och rökte som en galning. 3: Köra olagligt, jag har väl inte gjort annat, tyvärr också berusad. 4: Har nog haft mer sex med okända än vad jag haft i föhållanden. Vad lär vi utav detta, säg aldrig INTE till barn.. Fast tycker dock att jag blivit skapligt okey ändå 


Det är en sak jag vill veta, så om det finns någon kunnig där ute, så SNÄLLA hjälp!! Jo jag funderar starkt på VARFÖR man blir så jävla kissenödig när man har feber, man sitter ju på toa jämnt för fan! Har googlat på detta men inte fått nåt riktigt svar, (jaaa nu verkar det som att jag inte har ett liv, men jag kallar det nyfikenhet), om jag försöker tänka logiskt så kan jag tänka mig att det är för att kroppen är så himla varm att det pumpas igång systemet, precis som när man tränar! Man svettas och kissar nåt så in åt helvete.. Men det är bara vad jag tror!!


Fan vad jag blir så jävla trött på den här bloggsidan, måste skynda mig att skriva nåt "vettigt" innan den loggar ut av sig själv och DÅ får jag börja om, ÅÅÅÅÅH!! Och med mitt sega tänkande är det fan som att springa 100 mil ungefär sådär.. haha!!


Dagen kloka ord: När man kommer till öknen, då hittar man sand och det är då det är dags att börja promenera. (citerat av Maria Montezami) haha fy fan vad blåst, men så jävla skön människa.


Ta hand om varann.. Peace out 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards