blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Tine, ska vi plocka svamp? :) haha

Av Ellen Smedsrud - 14 september 2011 19:27

Nu står min kära moped här på utsidan, går som ett skött, NOT, men det ska den! Hoppas inga poliser läser min blogg, för då ska jag inte trimma den;) hihi.. Jo du tinemor, nu kan vi ut i skogen och plocke guld, som vi pratade om! Lite lätt skador på mopeden fast inge större, tackar gud för det. En repa hit eller dit spelar fan ingen roll, det finns färgpennor.. haha!! Idag har jag inte gjort ett jävla skit, sovit och skete typ! Njaaa har nog haft fart med sö fast jag kommer aldrig ihåg vad jag gör, det betyder inte att det ska vara bra, plötsligt har jag köpt ett slott i mexiko, njaa knappast men man vet fan aldrig med mig! Knäpp JA instämmer! Men det är fan så mycket roligare än att vara törr och "vanlig".. Vi knäppa fölk har fan så mycket mer skoj ska ni veta! Oh yeah!!


ALLA MINA JÄVLA LISTOR har FÖRSVUNNIT från spotify, FAAAAN!! Det var mitt livsverk, nu får jag börja om med all jävla musik samling. kommer ju inte ens ihåg 1/10 av vad fan det var för låtar! Pust.. Men man får inte ge upp.. :) Förresten, GRATTIS Catarina på 45 års dagen, synd du inte var här, kanske jag hade bakat en tårta, knappst men möjligt!! Hoppas du har haft en toppen dag fylld med fina presenter och sång.. Hurra hurra!! :)

Har börjat med nya antideppresiva också kallat lyckopiller enligt några, och mår JÄVLIGT dåligt, dom två första veckorna är ett helvete innan humöret lyfts upp lite igen. Men försöker hålla humöret uppe ändå, det är bara att bita ihop och vänta ut, man är väl inte en mes eller :) Jo om det kommer en spindel, men INTE annars :) Jävla spindlar borde dö allihop i en atombomb, oh thanks heaven!! Fan ta dom, idioter :) Tror fan dom är ute efter JUST mig... åååh!!


Jag som skulle spela in demo, har nog fått undan en del låtar men man är ju så jävla självkritisk, kanske borde börja spela in när jag är full, då har man iallfall självförtroende och tycker att man är värsta Lady gaga.. Hmm ska jag ta och fundera på :) Har mina små ideer iblandt sö! :) Hade vart gött att ha någon att sjunga duett med, jag har ju helen men det blir ju aldrig av, någon som är sångsugen där ute kanske?? Hehe, gitarr är ett plus!! Eller fiolin, där får jag nästan en orgasm när någon spelar, så jävla härligt instrument!! Olala..


Nu ska jag ta mig min funderare cigg, ett ögonblick, i will be back......... And then she run out..... And now she´s back:) Det är fan svårt att skriva ett inlägg "nästan" varje dag, även om jag har tusentals tankar och ideer så svartnar det när jag ska skriva, kanske tur det att jag inte skriver ner alla mina skruvade tankar och ideer, då kommer väl polisen och hämtar mig.. haha.. Ja bara dom är snygga så är det väl okej.. Får ju ha nåt att titta på då vettu ;) Tänk om man kunde få in i skallen alla kloka ord från visa människor, men det försvinner ta mig fan lika fort jg hör dom, kanske undermedveten avstängsel, mitt sätt att leva är BÄST, inte lika populärt hos dom flesta, men har man alltid varit lite sådär på kanten och saknar gränser så är det fan inte lätt att byta stig! I tell you that!! Shooo, men man SKULLE.. Fan mycket man SKULLE gjort, men jag gör allt emot det man SKA, oooh im bad:)


Tror det blir ÄNNU en natt med snurrande, täckkastande, svettig och sömnlös natt! Varför i Helvete ska det vara så förbannat svårt att somna, JODÅ på dagen går det hur lätt som helst, men Ellen blir pigg så in åt skogen på kvällen/sen eftermiddag.. Oh shit då ska det göras det ena och det andra!! Håller på med en utredning nu som jag hoppas att jag snart blir klar med så kanske vi får reda på vad fan det är för fel på mig:) ja det finns ju inte LITE att välja på eller:) haha...

Nu ska jag skjuta ner några jävlar på plastationet, och sluta tråka här!!


Dagens kloka ord: Gör fan inte som MIG, då får du skylla dig själv din stackare.. hehe..


Var snälla mot varann. Mycket kärlek Ellen




 
 
Ingen bild

tinetanten:=)

14 september 2011 20:18

LÖVLEY!!!!!!!!!!!!! juu gat moppen! :=) ja bara å ta sig en tur hit då vettö:=)sitter här ute i skauen å ruttnar bort jag......är ju numera livrädd för d mesta,va en riktig fartdåre förut å ville bli rallyförare men här sitter jag i ett hörnet å bölar istället,hahaha jaja livet blir inte alltid va man tänkt sig men roligt kan d va ändå!...Well...ELLEN! im waiting for you!tycker Berit eller nån kan köra upp dig till mig nån dag så kan vi leka,hi hi hi :=) pözz å kramen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards