blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Helvetes rubriker!!

Av Ellen Smedsrud - 15 september 2011 12:26


Oj vem är det, jo det är ju jag :) se på fan 

Idag drar JAG för att få lugn och ro, låter jävligt skönt men jag vet inte vad det innbär sådär egentligen! Jag ska vara själv men ändå inte själv. Måste bort ett tag tills antidepp slår in, inte bra asså.. Ska man må bra så får man ofra sig lite. Detta låter kanske skruvat men egentligen så är jag jävligt tacksam för allt jag har gått igenom, visst fan är det och har varit ett helvete, men vem vore jag om allt inte hade hänt? Nu har jag så MYCKET att tillföra andra, vilket jag kanske inte hade haft om jag aldrig hade mått dåligt! Det skulle ha funnits någon slags simulator där den som ska "hjälpa" den andra kunde få känna hur en mår, och hjälpa utifrån det. är det fan inte tröttsamt när man säger "jag har ångest", jooo Elin sätt dig och rita så blir allt bra t.ex HALLÅ, snacka om att inte veta hur det känns då eller! jag ska fan uppfinna en simulator, ja eller snarare lägga fram ideen så någon annan får göra det.. Haha har inte riktigt den nivån av iq 


Trött idag eller, HELL yeah!! Seriöst fråga mig inte vart fan jag får det ifrån, men iallfall nu under LÅNG tid har jag haft sexdrömmar, ja av olika slag.. Vad fan är det mitt undermedvetna vill säga mig, "skaffa ett ligg" !! Nej tror inte det du!! Är ju helt färdig när jag vaknar, riktig hardcore drömmar alltså! Faan känner mig riktigt nasty vilket jag verkligen inte är i verkligheten.. Eller har man lite alkohol i blodet så gör jag väl fan vad som helst! Vadå gränser?? NEJ!! Jag måste vara konstig, andra skulle tycka om att ha sånna drömmar men jag vaknar fan med ångest, inte konstigt att det är svårt att komma upp på morgonen nu, försöker väl drömma "klart"  Hehe... Kan ju vara lite spännande också. Det som är jävligt jobbigt är att jag har sex med folk som jag ALDRIG I LIVET skulle ha i vaket tillstånd! Oftast är det med tjejer/kvinnor, ja det är väl positivt men fan inte med en 60 årig kjärring.. Bläää.. *spyr*


Haha, fan vad tråkigt, läste en blogg och den handlade ENDAST om hennes katt, oh my god, måste vara nåt fel! "ja idag sov måns i 6 timmar och sen drack lite vatten" Shit, känns som att du måste skaffa ett liv. Var osnällt av mig att uttala mig så, men seriöst!! Sorry bruden, det är inte konstigt att du inte får några besökare, OCH att hon ber en om att kommentera, VADÅ? vad fan ska man skriva, " vad duktig måns har varit som faktiskt gick ut och bajsade idag", haha gud jag tror jag dör!! Rätt skönt på ett sätt, det är inte bara JAG som är knäpp, det märker man ju tydligt. Okej att vara kattkär men det finns gränser!!     

Kanske så jag ska blogga risa och rosa andras bloggar, näää jag har faktiskt ett liv! fast hade fan gjort det om jag fick pengar för det. Tänk på kritikare som får kolla på alla nya filmer innan alla andra och dissa eller rosa, OCH får betalt, dom jävlarna!! Snacka slapp jobb. Och vad fan säger att dom har samma smak som alla andra??!! Blir bara arg, antagligen för att jag är avundsjuk 

Någon som tror på spöken? Det gör jag.. Brukar titta på det okända och det amerikanska "skräck" programmet där dom blir inlåsta i dom värsta hemsökta platserna i världen.. Hihi, skulle jag vilja, hade dock fått ha på mig blöja, för även om man inte är rädd så måste det ju för fan kännas och höras! har faktiskt träffat på ett "spöke", lång historia, Ellen orkar inte dra det nu! Men det är häftigt!!, kanske skulle bli medium, vem vet vad framtiden bär på? 


Nu ska jag gå och duscha som hälften utav mina vänner på facebook skulle skrivit på statusen, intressant, INTE!!!


Dagens kloka: Golf är ju en social sport... Ja precis 


Var snälla mot varann.   OCH    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards