blackandwhite88

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Ellen Smedsrud - 9 mars 2013 19:49

Huuuuh nu har jag precis varvat farcry 3:/ känns inte kul. Så många timmar, frustration och glädje! Nej jag har inget liv:)

Mello om 15 min! Sitter med telefonen redo. Nu röstar vi fram Robin :):) sitter med ett helt uppdukat bord med godis, chips och dricka! Så länge fick jag vara utan att bli frestad, men lite kan man väl unna sig när det är final och allt :):) psyko gänget sitter vi här laddade!

Nuuuuuuu kööööör VI :)

Av Ellen Smedsrud - 9 mars 2013 12:50

Vad varmt och skönt det är! Riktiga vårkänslor får man:):) fått lite färg efter 3 dagar med kanon väder! Yeeeeej:)

Åter igen så sitter man här ensam och övergiven när dom andra looserna är ute på längskidor! Jag bitter? No shit! Jävla slalom som gjorde sönder min arm, nu sitter man här som en strandad val :/ fast lite gött ändå!

3 veckor utan socker nu, och det syns! Och träning på det. Kanske hinner till beachen i år en då:) iallafall sen sommaren :) känner mig rätt duktig!

Läste precis att yohio är tippad vinnare! FUCK, betyder att det blir fan så mycket dyrare för mig att ringa och rösta... Men Robin SKA vinna!!!!

Av Ellen Smedsrud - 9 mars 2013 08:23

Musiken i öronen, kaffe och snus:) och inte minst en jäkla sol utanför:) väldigt bra början på en lördag! Och i dag är det FINAL i mellon! Hell to the yeah! Dubbla känslor, nu är det slut på det roliga men samtidigt ska det bli spännande och se vem som vinner.. ( Robin Robin Robin :) dom sa här btw att jag är väldigt lik han, tar jag verkligen som en komplimang :)

Annars blire te att ta det lungt idag! Passa på att ligga och steka lite med gött sällskap! Om dom nu vaknar någon jävla gång:)

Funderar starkt på om jag ska nörda lite farcry 3 nu... Han har stått lite i vänteläge nu en stund, tyckte han ropa nyss "Elin spela mig":)

Ha en kanoners dag mina vänner och icke vänner!
Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards