blackandwhite88

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Ellen Smedsrud - 8 mars 2013 13:47

Ja såg nu hur länge sen det var man skrev! November sista gången! Ska skärpa mig nu. Påstår att jag har mycket att göra men mest sitter jag och ugglar, och faktiskt med telefon i handen!

Händer inte så mycket spännande här!
Lite skador i armen efter slalom turen i måndags! Klant utan rädsla brukar inte sluta bra;) men fan vad skoj det var!!

Börjar känna mig så här lite utanför på stället, jag är den enda här av 17 personer som inte har missbruk! Klart som fan det är skit bra, blir dock jävligt tråkigt när det är sånna missbruksgrupper jämnt och ständigt
Så jag blir själv, vilket jag inte är så bra på att hantera! Social sugen jämnt:)

Annars är det rätt okey,lika jävlig som vanligt () sitter och väntar intensivt på möte som förhoppningsvis är snart så att jag får en lång perm till min underbaraste syster! Och inte minst få lägga rosor på farmors grav <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards