blackandwhite88

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Ellen Smedsrud - 5 mars 2012 12:28

 



Hallå alla snuskisar  Det var inget förhör idag, han var tydligen på semester, så viktigt var det liksom! Joaaa så nästa vecka fick jag ny tid, men fan inte förän jag var där!! Och jag som sminka mig och allt, för vadå... Fuck.... Är bara så jävla RASTLÖS.... Ska sätta igång och baka, ja ni hörde rätt, nu går det bara utför.. haha kladdkaka och cheescake står på menyn idag, vadå mat, här ska vi fan få en sockerkick eller två  Lilla sexi lexi har tappat 2 tänder, för den som är intresserad, hörde jag, ooooh gud vad spännande.. NOT =) men för matte är det roligt sö.. Se på fan vilka roligheter jag har i livet! haha


r

r

r

Nu är det sång ta mig fan.. Vi öva i kyrkan igår inför påsknattsmässan, wtb är klockan 23!!!, helvete då brukar jag söva för länge sen, haha blir nog några jädra lyckade sånger, får väl bära in korset som vanligt och försöka att INTE slå i korset i taket denna gång.. haha, stor som fan!!! hela 5 låtar ska vi sjunga, så FOLK här och där, kom vettja den 7/4!! Då faaaan =) Fast snälla, spela inte in =) Låter som en jävla uggla på inspelningar, HATE IT!!!  



r

r

r

Nej seriöst, måste börja träna nu, ser ut som en nygräddad bulle med lite mascara, vackert sö =) Sitter här och tvekar om jag ska boka in mig på pass, men fan kommer ju se bra ut eller, konditonen är lika med 2-2 =0.... Huff!! Nä nu måste jag ta mig en rökare =) haaaaah nejdå.. men en snus!! Shit blir ju helt hispig av att blogga, måste skriva fort som fan, för denna förbannade sida får för sig att stänga ner ibland, fy faaaan säger jag, suttit och skrivit en halv timme och plötsligt hejhå så försvann allt!!! Frustrerande  Jag funderar på att göra en video blogg, kan man göra här vettu.. Haha filma alla mina påhitt.. Tine, Mcd : Jeg vill ha en sånn der cheesburger uten ost!! haha...  =) Så lite som ska till för att roa en!! Ska göra en sån där som gick på tv, pansionärsjävlar fast " ellens jävelskap" kommer att bli en HIT!! Belive me 

r

r

r

AAAAAH skakar fortfarande såååååå in åt helvete, FÖRSVINN äckliga medicin, vill inte!!! Fan inte konstigt det är kliniskt rent här och alltid lukt av nybakst och tvättmedel =) Jaaa hålla sig sysselsatt, DAMP!! Nu ska jag snart traska iväg till min läkare som jag säkert inte har träffat på ett halv år eller mer.. Iallfall inte i nyktert tillstånd.. haha.. Mjaaa!!! Nej fan tar lilla harleyn appropå börja träna  Haha, orka gå liksom, Strömstad är som en jädra berg och dalbana, upp och ner, vänster höger och bakåt.. Fan sicka jäkla backer alltså, skulle vart lag på att inte ha det så!! Herregud håller ju på att tuppa av när man klättrat sig upp för backen!! Huff!!! Vill inte skylla på rökningen så jag lägger skiten på Strömstads vägar, känns bäst så =)

r

r

r

Nej fan nu orkar jag inte skriva mer, måste göööööööra nåt, hmmmmmm.....

Dagens ord: Kalla mig "nåt", så blir du en halv meter kort!!!!  


r

r

r

TA HAND OM VARANN!!!!   AND  !!!!!

Nu ska jag lägga mig under täcket och...................Oooooolalalala........       

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards