blackandwhite88

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Ellen Smedsrud - 28 mars 2012 10:35



Varför i helvete skriver jag på morgonen, lite udda eftersom jag bara sovit sen jag skrev sista inlägget, vill alltså säga att det har fan inte hänt mycket, men jaggu mig att jag är aktiv i sömnen också, drömmer som bara den.. Ska börja med drömdagbok, för kommer alltid ihåg vad jag drömmer, alltid marrdrömmar, det måste betyda nåt i det undermedvetna, kanske lättare och se över en längre sträcka vad jag drömmer om och se något slags sammanhang, har många återkommande drömmar, där allt är svart och mörkt och jag mördar folk m.m, haha ska det vara ett tecken på att jag inte bär på mycket ilska så vet inte jag =) huff, nä det är inte kul!" Min starkars ärta till hjärna får aldrig vila, så jag skulle vilja bli hypnotiserad, tänkt mycket på det, men närmste är Stockholm, egrann långt!! Även under masage ligger jag och tänker " undrar vad jag ska göra i morgon, vad ska jag äta till frukost, du den låten måste jag komma ihåg att lära mig, trallalalala" ja ni förstår!  Stackars hjärna som får stå ut med mig, och inte minst mig själv som får stå ut med mig själv, det är fan i mig ett heltidsjobb =) 



 


Skrev just med en vän på FB om fölk som pratar skit om andra, VÄX UPP för helvete.. Är så fruktansvärt trött på folk i största allmänhet, fast min teori om folk som pratar massa skit om andra har INGET liv själva och måste då blanda sig i andras och skaffa lite drama i tillvaron, patetiskt att vuxna människor håller på så! Vad jag minns så gjorde jag det när jag var fjorton, vilket i den åldern är rätt normalt att alla pratar om alla, men trodde den tiden var förbi! Idiotiska människor som håller på så, skaffa för helvete ett eget liv... Stackars människor!!!



Kom på en sak, angående den påbörjade boken som försvann långt åt a helvete, kan skriva detta som en bok istället. Min första blogg skrev jag 350 sidor på och skrev ut allt och pärmade in det.. Blir ju lite Mia Skäringers stuk av bok som bestod av hennes bloggandet, mestadels! Brukar ta fram min gamla blogg och läsa, blir lite deppig med tanke på hur svart den är och var, men samtidigt ser jag hur jävligt mycket jag har utvecklats på alla dess sätt!! Underbart! Det är svårt att inse det om man inte har det svart på vitt, tex om någon säger det så är det inget man fattar själv! Jag påstår verkligen inte att jag mår som en prinsessa, för det är så lång ifrån det man kan komma, men betydligt mycket bättre! Löööövley!!!



Jag har helt skruvade tankar, ja sjuka tankar, vågar inte skriva det här för då blir jag väl inspärrad med tvångströja =) haha, men det blir nog så av för mycket aktiviteter i hjärnan och som sagt aldrig vila, då börjar man fantisera och tankarna springer iväg! Huff, väntar på min dom nu för misshandeln, hoppas det inte blir nåt större! Haha kanske angermanegment kurs, haha =) Det skulle jag behövt tror jag, men det har ju bevistas att det inte funkar något vidare, så vette fan, finns inget hopp för mina aggresioner =) Näää kört är det!! Det är inget kul alls, för man vet aldrig och när jag blir arg och det går överstyr, har ingen kontroll över min ilska och det kan sluta väldigt illa, tro fan att jag är rädd för mig själv! Speciellt om någon gör illa en nära till mig, då kan jag nog utan tvekan gå långt över gränsen!! Huff a mig!!!



Fan lexi stack ifrån mig förut, första gången, hon fick för sig att jaga min katt och boooorta blev hon.. hjärtat slog ganska fort, men försökte hålla mig lugn. Men som tur var så kom det 6 småtjejer med henne, bara sååå söta då =) Då blev matte lycklig!!!  Blev en kortis detta men orkar inte skriva mer nu!!!



Ta hand om varann   AND   ELLEN !!! 

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards