blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

I dont care if i loose my mind!! its done =)

Av Ellen Smedsrud - 27 mars 2012 15:08

Haha, blir då fan dåligt med bloggandet, är inge bra på det alls.. Mina ska alltid ha en "betydelse" ja vad fan nu det innebär!! Kan inte med och skriva "bara" att jag druckit kaffe och gått en promenad så som så många gör, jag är inte en SÅN bloggerska =) Idag har jag vart på sista adhd testet hos psykologen, gick väl sådär väl, dåligt med tålamodet ja =) Nu är det bara arbetstterapins jäcla sysslesättning kvar.. Eller bara och bara fru blom.. Fast det kommer välk ta 100 år innan jag får tid där med tanke på vad snabba dom är där nere *FRUSTRERAD* !!!



Faaan mått så jävla skit på sistonde, varför vette helvete, är väl våren och det betyder bara en sak, Elin går ur sitt ide och det menas, Elin blir vild, mycket supande och härjandet! Samma jävla visa vart enda år, hade det vart vinter året om så kanske jag hade vart lite lugnare iallafall!! Tveksamt, men vem vet!! Det är ju så jävla "normalt" att man tar fram ölen när det är sol och varmt, för DÅ är man inte alkis, men gör man det på vintern, ja då fan är du alkolist du jaggu me, könstigt det där!! Men folk är konstiga, OCH ja jag ingår väl i folk, tror jag!!



Tro på fan att ALLT jag skrivit i min bok eller det som skulle bli en bok är borta!!! Jo min underbart kära och söta dator bestämde sig plötsligt för att avinstallera windows, ja så aaaaaallllllttt försvann... Tänkte ju inte jag på "oj tänk om windows skulle avinstallera sig själv bara sådär" sååå jag hade ingen backup, *FUCK*... Så nu har jag slitit och installerat allt på nytt, men dom 35 sidorna jag hade skrivit är forever gone!!Blir såååå arg!!! Trodde jag skulle kasta hela helvetesdatorn i väggen, hade den inte vart ny och för den saken skull tung, så hade jag gjort det utan tvekan!! Ooooh ARG! Vet att man inte ska klaga på vädret men skulle önska bara bara bara en dag med regn, visst är det härligt i solen men jag kan inte gömma mig inne och tycka synd om mig själv då med bra samvete, därför vill jag ha regn NU!!!



Ska snart dra med mig lexi ut i skogen och kanske bada, båda två.. Gött det!! kan inte vara många grader i vattnet, om ens isen är borta, är den inte det så hittar jag allt ett sätt att ta mig i, stå och hoppa på isen, då händer det fan grejer, speciellt om man är en liten knubbis som mig =) haha!! Appropå knubbis, jag måste fan börja träna, men inte nån annan jävel som vill va, roligt att träna själv, NOT! men jag måste få fart på sprättrava och få undan ett X-antal kg innan det är dags för bikinin.. Meeen i vanlig ordning så kommer jag väl överträna när jag först börjar, hårdtränar varje dag en månad och knappt äter, sen tröttnar på det och skiter it!! Det därra ordet lagom passar då fan inte på mig, GILLAR INTE DET ORDET!!! Förbannat svensson alltså!!



Naaaaw nu ligger lexi och tittar skumt på mig, konstigt när jag sjunger/gapar allt jag kan, hon undrar väl vad fan jag sysslar med, om jag har ont någonstans, skulle kunna tro´t ja =) Bara läääängtar till påsknattsmässan, sjunger och sjunger inför detta nu!! Happy, nästan bara bra låtar om man bortser från "tro" som är nog Marias favoo men då INTE på min lista!! Ska sjunga en gospel låt solo, "shine your light" fruktansvärt bra och den känner jag verkligen att jag kan bjuda på min röst på =) Kuligt värre =)



Nej fan nu får jag väl sätta fart och göra någon nytta, börjat skriva och kompa till en ny låt nu, lite evanescense vrs nightwish vrs Sarah dawn finer =) haha kan inte bli bättre det!! Fast spela rock på stålgitarr är väl kanske inte min styrka, det får bli som det blir =)



Ta hand om varann   AND   ELLEN!!! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards