blackandwhite88

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Mådde jag bra, eller hur fan var det?

Av Ellen Smedsrud - 29 mars 2012 09:35




Lyckliga lyckliga Sverige, eller rättare sagt norden i största allmänhet. Här konkurrera vi om vem som mår bäst och vem som gör mest, det är status det, eller? Bakom all denna yta skulle jag vilja påstå att iallafall 40 % av sveriges befolkning mår dåligt på nåt sätt!! Lägg av med attityden och var dig själv got damn it! Men nej det är ju inte tillåtet utan att rackas på att visa svaghet, vart är vi påväg egentligen. kan man ju fundera på!  Träffar en vän "hur är läget?" standard svaret "jooo allt är bara fint" tänker, skulle vilja dö men ja annars är det väl okej! Bara ett ex alltså. Ring för fan inte polisen nu och säg att jag är självmordsbenägen =) haha!!! But you see my point =) Vet att när jag t.ex ska ner till öppenvården psyk och träffa min läkare eller någon annan, så blir man alltid överraskad av vilka som sitter i väntrummet.. "nääämen det är ju ho därra, fan mår hon dåligt, ja det var värst" haha nu ska man inte fråga alla på stan man känner, "hur mår du egentligen, jag menar på djupet alltså" näää då blir du väl ganska utklassad fort som PSYKO =)




>Låg och googlade på mitt namn, i brist på annat, och dök en hemsida upp som jag gjorde för säkert 2 år sen, om just psykisk ohälsa, oooh gud vad fint jag formulerar mig nu, låter som en jävla psykolog! Nä! Dock inte mycket gjort på hemsida, kommer varken ihåg användarnamn eller lösenord så den sidan får vara, dessutom så hade jag inte orkat hålla igång den, är ju en sån jävla "upptagen" kvinna.. haha =) Men tycker verkligen det borde finnas mer forum för just sånt, där man kan ta del av andras liv och svårighter, vara anonym och få dela med sig, tror det är jävligt viktigt! För huuuur man än känner så är man ALDRIG aldrig aldrig ensam!! Nej shit nu blir det djupt här känner jag! Kanske mens på gång och hormonerna flödar =) Ja vi skyller på det =)




Ikväll är det sång övning, löööve it!! Herre jesus, det är bara en vecka kvar tills det smäller och jesu uppståndelse! Nästa lördag.. Ooooh JA jag fick min älskade solo låt, gospel here i am =) GILLA!! Är så lycklig över att jag har världens bästa Frida vid min sida genom sång och noter! haha =) Vi kompliterar varann helt perfekt, en bättre sångpartner får man leta länge efter, eller ge fan i att leta för du kommer inte hitta det iallfall =) Tack vare henne och hennes ljuvliga fina röst har jag verkligen fått tillbaks lusten att sjunga allt jag har och uppträda, det är mitt kall, jag vet det!! Man att komma långt i musikvärlden är ett enormt jobb! Just nu njuter jag av att få sjunga för folk i kyrkan, och förhoppningsvis lite runtomkring te sommaren =) Detta blir BRA =)




Inte många vet vad som gömmer sig under min yta, men det ska du ge fan i =) hehe... Orkar inte skriva mer nu, måste tillbaks till mitt spännande "lyckliga" liv =)



Ta hand om varann   AND   ELLEN!!  

 
 
Ingen bild

badkarsmusik.bloggplatsen.se

29 mars 2012 16:00

Hej! Jag heter Thomas. Jag lider av schizoida drag och personlighetsstörningar. Kolla gärna in min blogg och rösta gärna på huruvida du tycker att cannabis borde legaliseras eller inte. Ha nu en fortsatt underbar dag här på planeten jorden!

Ellen Smedsrud

1 april 2012 11:20

Vad härligt att du skrev till mig! Det skall jag absolut göra!!!! Tack detsamma!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Smedsrud - 19 mars 2013 09:07

Man har nog en del aggressioner när man slår så hårt på boxningssäcken att man får en jäkla massa inre blödningar:) men det är effektivt:) Vart en tuff natt! Ångestfylld och allmänt jävlig..:( är så fruktansvärt jobbigt när man som det heter "diss...

Av Ellen Smedsrud - 18 mars 2013 09:24

Somnade mitt i natta! Skulle bara se litegrann av "shall we Dance " mmm går INTE att bara se litegrann av den! Hamnade framför dator ett par timmar med lirande av Crysis :) så trött är jag nu, var inte det lättaste att gå upp inte! Måndag både på ...

Av Ellen Smedsrud - 17 mars 2013 10:46

Vaknade nyss till kaffe på sängen:) lyx! Gör allt för att väcka en person som man måste ta till våld för att få liv i, eller helt enkelt sätta en kaffekopp under näsan på så att aromerna går rakt in i vakna hjärnan :) Ligger och slappar till längs...

Av Ellen Smedsrud - 16 mars 2013 22:18

Egentligen har jag inte gjort ett skit idag! Vart hundvakt, tittat på filmer och försökt rädda min dator! Helt lungn dag kan man ju enkelt säga! Tittet på white chicks 2 ggr idag, blir bara bättre och bättre:) löv it! Me and My love:) apropå love...

Av Ellen Smedsrud - 15 mars 2013 08:03

Vaknade kl 6! Inte okej... Vad ska man göra uppe då!? Legat i sängen och pimplat kaffe och för att fiska lite vuxenpoäng så har man glott på Nyhetsmorgon ! Shit börjar gå utför nu:) Idag händer det nog inte mycket! Tvätta är just nu iallafall ! Hu...

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards