blackandwhite88

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Ellen Smedsrud - 19 oktober 2012 11:37

Ja det är jag i ett nötskal! Tvättar, städar, promenerar och ska snart sticka och träna :) har druckit alldeles för mycket kaffe, möjligtvis därför så stressad? Troligen!!!

Åter igen fredag! Typisk dag där alla skriver på fb, "sitter och vinar och tar en kall jävel"!! Ja ni har det fan gött ni! Jag får väl i vanlig ordning sitta med min jävla Loka och några törre riskaker för Ellen har bestämt sig för att sluta äta götter, går nog bara ett par dar innan jag sitter med chipspåsen :) haha ja!! Varför sitter jag och skriver i andra person, skitzo over here!! :)

Svårt att hålla reda på alla sina tankar hela tiden! Skulle haft fack i hjärnan och "städat" upp i röran! Men det ska terapeuten få göra, stackars jäkel!! :)

Idag händer fan inte ett skit, stora händelsen är att åka till Ica ! Helgerna här är fruktansvärt tråkiga! Nästan alla ligger på sina rum och sover eller vad fan dom gör men iallafall inte än människa i sikte!! Bra att man kan roa sig själv, jag vettu, så jävla skruvad så det är inga problem!

Nu kallar tvätten *fuck* !! Ha en bra dag era jäkla fyllekajer!!

Ta hand om varann!! Ellen <3

Av Ellen Smedsrud - 19 oktober 2012 11:36

Ja det är jag i ett nötskal! Tvättar, städar, promenerar och ska snart sticka och träna :) har druckit alldeles för mycket kaffe, möjligtvis därför så stressad? Troligen!!!

Åter igen fredag! Typisk dag där alla skriver på fb, "sitter och vinar och tar en kall jävel"!! Ja ni har det fan gött ni! Jag får väl i vanlig ordning sitta med min jävla Loka och några törre riskaker för Ellen har bestämt sig för att sluta äta götter, går nog bara ett par dar innan jag sitter med chipspåsen :) haha ja!! Varför sitter jag och skriver i andra person, skitzo over here!! :)

Svårt att hålla reda på alla sina tankar hela tiden! Skulle haft fack i hjärnan och "städat" upp i röran! Men det ska terapeuten få göra, stackars jäkel!! :)

Idag händer fan inte ett skit, stora händelsen är att åka till Ica ! Helgerna här är fruktansvärt tråkiga! Nästan alla ligger på sina rum och sover eller vad fan dom gör men iallafall inte än människa i sikte!! Bra att man kan roa sig själv, jag vettu, så jävla skruvad så det är inga problem!

Nu kallar tvätten *fuck* !! Ha en bra dag era jäkla fyllekajer!!

Ta hand om varann!! Ellen <3

Av Ellen Smedsrud - 19 oktober 2012 11:36

Ja det är jag i ett nötskal! Tvättar, städar, promenerar och ska snart sticka och träna :) har druckit alldeles för mycket kaffe, möjligtvis därför så stressad? Troligen!!!

Åter igen fredag! Typisk dag där alla skriver på fb, "sitter och vinar och tar en kall jävel"!! Ja ni har det fan gött ni! Jag får väl i vanlig ordning sitta med min jävla Loka och några törre riskaker för Ellen har bestämt sig för att sluta äta götter, går nog bara ett par dar innan jag sitter med chipspåsen :) haha ja!! Varför sitter jag och skriver i andra person, skitzo over here!! :)

Svårt att hålla reda på alla sina tankar hela tiden! Skulle haft fack i hjärnan och "städat" upp i röran! Men det ska terapeuten få göra, stackars jäkel!! :)

Idag händer fan inte ett skit, stora händelsen är att åka till Ica ! Helgerna här är fruktansvärt tråkiga! Nästan alla ligger på sina rum och sover eller vad fan dom gör men iallafall inte än människa i sikte!! Bra att man kan roa sig själv, jag vettu, så jävla skruvad så det är inga problem!

Nu kallar tvätten *fuck* !! Ha en bra dag era jäkla fyllekajer!!

Ta hand om varann!! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards