blackandwhite88

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Ellen Smedsrud - 22 oktober 2012 13:32

Kom på mig själv att jag alltid är där för andra oavsett vad! Tröst , få dom att skratta, finns! Men jag då? Mycket lättare att finnas för andra än sig själv! Ibland kunde jag önska det stog i pannan på mig, "snälla ge mig en kram" för på mig syns det inte, och tidigt lärde jag mig att "klara" mig själv! Så vem sitter gråtandes ensam i ett hörn som inte vill "bry" andra! JAG!!

Idag är en sån dag, hela världen mot mig! Sitter och försöker lugna mig själv med julmusik men det får mig bara att gråta, fast det kanske är bra, få ut lite! Tur det snart är jul för finare musik en jullåtar finns det inte!! Hoppas jag får perm te jul, vill ju gärna inte fira det ensam här!! *hoppas*!! Vill hem NU och krama om alla mina hjärtan! Speciellt världens goaste tjej, Tine<3 och SJÄLVKLART min bästa händelse i livet, min fantastiska lilla hund <3

Händelsen i dag är inte stor! Vart lite med djuren och matat, vart med på sånggruppen i dag! Ska snart till affären och köpa götter! Förbannade bondevischa, har fan inte börjat med julmust än!! Blir lite smått avundsjuk när alla skriver att dom ska mysa med det!! Någon som kan skicka??!!! :)

Ja det var väl allt för idag :) pust!!

Ta hand om varann <3 Ellen

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards