blackandwhite88

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Ellen Smedsrud - 24 oktober 2012 11:32

Har bestämt mig för att nu fan ska jag skriva en bok! Har börjat med förorden, and got damn it, nöjd :) satt och läste igenom allt eller en del av det jag har skrivit! Och med det så hoppas jag att jag kan hjälpa andra i min situation eller skapa en förståelse hos andra som har någon i sin omkrets:) inget för mig är tabu lagt!!

Är liten på jorden nu känner jag! Feber och förkylning!! Ah vad synd det är om mig! Hehe :) ibland är det skönt att tycka synd om sig själv känner jag
! Ligga under täcket och ha egen mys!! Snuskisar, vad ni tänker där :)

Funderar ofta på varför folk gillar
Mig, vad har jag för egenskaper? Det är möjligtvis min väldiga dåliga självkänsla! Själv blir jag bara så matt på mig själv, pratat i ett kör, rastlösa och svårt att koncentrera mig:) stackars människor runt mig! Tur att många av mina vänner är PRECIS likadana :) haha!!

Lite extra pirr i magen nu för tiden! En fin tjej som kommit som en solstråle in i mitt liv! Bara så jävla typiskt att det är nu när jag sitter fast i urskogen:/ perm nu tack!!

Annars mår jag som en berg och dalbana! Mestadels är det skit, och det är nog för att jag börjat med terapi! Jävlar vad energi det tar och inte minst sätter det tankeverksamheten i total storm! Men vad skönt att äntligen få den hjälp man har velat ha i så många år! DBT och KBT kan kasta sig i väggen!

Ta hand om varann! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards