blackandwhite88

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Ellen Smedsrud - 28 oktober 2012 11:29

Vaknade skit trött och på lite grinigt humör, slängde på mig jackan för att gå ut och ta morgonröken åh jodå ! Först trodde jag det låg snö men såg att det var frost, kallt och soligt! Riktigt bra början på dagen! Alltså seriöst, är inte sarkastiskt, i löv it :)

Igår var det stor shopping av vinterkläder, är så nöjd! Speciellt eftersom kriminalvården stod för dom 3000 kronorna! Hohojo!! Meeen fan så mycket folk, lönehelg, gick knappt att vända sig om utan att köra vagnen i rava på någon :) basterds!

Har haft några dagar nu som jag mått bra, ja faktiskt! Glad, lite lugnare i tankeverksammheten och mkt lättare till skratt och det säger mkt eftersom oavsett hur jag mår så skrattar jag åt, ja ingenting egentligen!! Hoppas fet håller i sig så ett tag nu!! Nothing can stop me!! :)

Har helt skruvade drömmar, mest sexdrömmar med helt sjuka personen! Som tex med Peter från family ! Alltså vad fan är det med min fantasi, är ju makalöst, blir fan rädd för mig själv!! Haha ska berätta för min terapeut och se vad han kan se i dom !! Om jag vågar säga det vill säga!! Kanske blir inlåst för evigt! Ja det borde dom egentligen gjort sfär länge sen I så fall! Haha!! XD

Nu får jag ta mig en rök, tupplur och sen är det maraton med ghost whisperer från fyra till åtta :) jeeeej!!

Ta hand om varann! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards