blackandwhite88

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Ellen Smedsrud - 29 oktober 2012 10:50

Ja idag börjar jag mitt "nya" liv för hundrade gången :) haha! Nä seriöst nu måste jag ta tag! Ingen godis, träning och promenader! Haha måste nog börja äta lite sånt där äckligt grönt också :) känns bra nu! Men nu kommer snart skumtomtar och julmust, hur fan ska jag kunna stå emot det ?:/

Det här stället ger mig hela tiden upp och ner känslor! Ibland tycker jag det är bra och plötsligt är det pest! Så många som mår dåligt under samma tak, och jag som är så känslig tar gärna på mig och känner in stämningar vilket är jävligt tjötigt! Som att jag inte har fult upp med mig själv! Egentligen har jag inte rätt att klaga, kunde faktiskt fått fängelse så då är det helt klart överlägset bra här!

Idag ska det snöa här, ellen is happy
Happy, mm vet att det är konstigt men i löv it!!! Tycker det är så jävla mysigt! Alla klagar, är det inte för kallt så är det för varmt, är det inte storm så är det regn! Flytta för helvete från Sverige då! Bara att acceptera att det är Sveriges ÅRSTIDER, aaah blir så jävla trött!!!

Ser att jag skriver väldigt långa inlägg än dom flesta, men det här är min dagbok, och det är inte min stil att bara skriva att att jag ska "dricka kaffe och ta mig ett varmt bad" not my stile!! Känner att jag är inne i en skrivtorka, trots mina långa inlägg! Och det är för att jag har så jävla mkt med mig själv nu för tiden!! Suck!!

Ta hand om varann! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards