blackandwhite88

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Ellen Smedsrud - 30 oktober 2012 11:05

Idag har jag fan träningsvärk på ställen jag inte visste existeterade :) lövley! Men jävlar vad det var att skönt att träna skiten ur mig igår! Änna på tiden att jag började, det heter inte lat utan jag är jädra bekväm! But no More :) kan erkänna att jag blir lite deppig av att inte äta godis eller värsta att vara utan cola, hoppas det är värt uppoffringen! :) nu går det på Ramlösa !

Ska till läkaren antagligen i morgon, fått ansträngningsastma! Klart som fan att jag skulle få reda på det nu som jag börjat "mitt nya liv" med träning och promenader! Bara att se glad ut med inhalatorn i högste hugg! Inget kan komma i vägen nu inte!!

Jag hatar psyket, alltså mitt eget! Är alltid där och spökar med mig! Inre demoner. När man tror att ÄNTLIGEN nu så börjar livet vända sig till det positiva så BAM kommer skiten! Känner verkligen att man får ta vara på dom dagarna det faktiskt är skapligt , för dom finns och det är väl kanske därför man orkar stå ut dom dagarna som är ett helvete, sånna dagar där hela världen är emot mig !! Man får vara tacksam för det lilla när man är koko i bollen :) fan inte lätt att vara sjuk i huvudet :)

Fucking jävla skogfan, noll mottagning nån stans!! Störande när man ligger och lyssnar på musik och det hackar sig hela tiden! Störande.se!

Annars händer det inte ett skit här som vanligt, sova som gäller och äta ibland! Ja vilket spännande liv :) i morgon kommer massören dock så då blir det en halv timme i himmelriket, fy vad gött!!

Ta hand om varann! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards