blackandwhite88

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Ellen Smedsrud - 8 november 2012 12:40

Har inte bloggat på ett tag men det har sin orsak! Lördag morgon ringde min syster och berättade att min farmor hade gått bort! Trodde inte det var sant, den choken var helt otrolig! Folk kanske tänker "ja men en farmor träffar man väl bara sådär ibland" men NEJ, min farmor har alltid vart min förebild, idol och ljuspunkten i både mitt liv och hos mina kusiner! Känns som att halva mitt hjärta drogs ut och krossades! Och det skulle inte sluta där......

Fick reda på i tisdags att jag inte får åka på begravningen för att jag inte får åka utanför Sveriges gränser av kriminal skit vården!! Slag på slag! När jag fick reda på det då gick jag och gick fast besluten på att skita i allt och åka hem, men blev fort stoppad... Så nära!! Omänskligt är det! Farmor var som en underbar mamma, alltid glad och fick oss till att skratta! Jag är så fruktansvärt arg över detta, finns inte ord!!!!!

Pratar med min bästa syster nästan varje dag och pappa, känns oerhört skönt, för är det någon som känner min farmor så är det dom! RIP min älskade farmor <3<3<3

Annars så är det som vanligt här, inte ett jävla dugg att göra! Har börjat träna som en jubelidiot, och det märks att jag börjar bli iallafall lite fitare, usch vad snuskigt det blev! Men har gått ner en del i vikt:) har fått svår ansträngningsastma, så igår fick jag en skit stark inhalator, tydligen starkaste och det tro fan det, läste vad den innehåller, steroider, WHAT?? Som att jag inte är tillräckligt ilsken få eller:)

Haha min säng gick av rakt på mitten i natt och satt fast så fick ringa personalen så dom fick lyfta upp mig ut hålet, haha fan vad dom skratta ! Men fick en ny säng som är tre dubbelt så skön, så jävla tur att sängen gick sönder ! Man känner sig egrann fet när bräderna går av på mitten, men till mitt försvar var dom jävligt tunna :)

Allt jag hade för tillfället :) Anita <3

Ta hand om varann! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards