blackandwhite88

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Ellen Smedsrud - 9 november 2012 13:10

Idag, nyss blev min ängel begraven, mitt lilla ljus i livet är nu borta! Men vet att hon alltid kommer vara vid min sida och min skyddsängel livet ut! Har gråtit i otaliga timmar i dag , känns som ett rent helvete att jag inte fick åka på begravningen, så jävla omänskligt äckligt är det! Aldrig varit så arg förut! Allt och alla som klagar på små saker nu vill jag bara ge en rak höger!!! Nu är jag jävligt less på livet och på människor som inte äger omtanke!!

Pratade nyss med syrran efter begravningen och hon berättade att det var en otrolig fin begravning, mycket folk som var där, självklart hon betydde mycket för många! Mitt ena kusinbarn hade hållit tal och det var jätte fint, och inte minst starkt! Liten tjej på köpet:)

Ja en riktigt tung dag i dag! Men sorgen är viktig att ta sig igenom och inte stänga av bara som skyddet av känslor vill! Gråta, skratta, dra sig undan, skrika!! Det måste ut!! Viktigt!!

Har fått bra stöd här i dag, timme. Mellan elva och tolv satt personalen bredvid mig och stöttade där jag störtlipade och trodde jag fick ett sammanbrott! Men jag är stark, mycket starkare än jag anar!!

Ska träna igen idag, 4 dagen på raken! Fast nu går det jävligt bra att köra så in åt helvete med så ilska inom sig, nästan så man svimmar! Men Gud vad skönt det är både för kropp och psyket:) summer 2013 il be ready 4 you!!

Älskar er mina änglar, ni vet vilka ni är <3<3<3

Ta hand om varann!! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards