blackandwhite88

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Ellen Smedsrud - 18 november 2012 11:25

Vaknade på gött humör!! Trots väldigt lite sömn men det fixar lite kaffe direkt! Fan man ska fundera på allt! Men ändå så vet jag inte vad jag funderar över, jag är en sån där komplicerad jävel som man knappt förstår sig på! Mådde piss dåligt i natt och skulle för en gångs skuld prata med personalen för att lugna ner mig, och han prata bara om sig själv och sin jävla segling runt jorden! Var bara att säga håll käften och gömma sig under täcket igen!!

Satt och prata med Tomas här nu, en skit skön personal och vi kom in på hundar/djur överhuvudtaget och spårade in på vanvård av djur! ILSKAN som infann sig jävligt fort! Han berättade massor, hade jag haft en pistol hade jag skjutit dom del för del så dom hade fått känna på hur det är att lida mycket innan jag skjutit dom i huvudet! Allvarligt talat, hur i helvete kan man sjunka så lågt! Ofattbart!!!

Idag blir det in till Uppsala city för att titta på domkyrkan och all julbelysning dom satt upp! Ska bli skit mysigt... Bara snön som saknas! Spela lite biljard med killarna nu:) utklassa dom lite! Känns alltid bra att klå killar på nåt sätt, krossa deras egon lite så dom kommer ner på jorden lite!!

Ingen träning idag! Fan höll på att svimma igår! Tränat alldeles för hårt på sistone , men helt besatt av att gå ner i vikt och det fort... Men kroppen mår så jävla bra nu! Min värk är borta och mitt psyke stabilare:) nöjd!!

Take cear!! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards