blackandwhite88

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Ellen Smedsrud - 20 november 2012 14:20

Satt med terapeuten och pratade om min kriminella bakgrund, och så tänkte jag, " men allt det där känns ingenting för mig, vadå lagar?" fel fel!! Erkänner att jag inte tycker det jag gjort är fel, eller snarare så är det att jag inte FATTAR att det är fel! Elin har sina egna lagar ! Hmm!! Inte okej

Suttit timmvis med kevins dator, nörden jag rycker in som superman till en försupen gubbe!! Löv it! Få sitta lite i en annan värld, och så hjälper jag på köpet!!

Alltså allvarligt talat, hur jävla klantig får man vara? Skulle vara snäll och hjälpa en kvinna att sätta på bältet igår och när jag skulle precis dra ut handen så smällde hon igen dörren (ovetande) självklart, och träffa övre ledbanden på 3 fingrar:( guuu vad synd om mig!! Haha nä ingen större fara:) jag skulle ju absolut inte till akuten, en klassisk Elin! Skulle nog inte ens åka till akuten om jag var döende! Säkert det!!

Idag är det en hyfsat bra dag måste jag säga! Varken åt helvete eller himmelriket:) kan vara för att det är massor att göra idag, läkartid, terapi, sköterskan m.m haha inga roliga grejer direkt, men vad fan så länge tiden går så får dom ta alla prover i världen och försöka prata mig till vettighet en evighet:) good luck!!

Take cear! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards