blackandwhite88

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Ellen Smedsrud - 12 november 2012 15:00

Den här jävla terapin som är 2 ggr i veckan tar kål på mig! Visste att jag är en jäkla invecklad komplicerad typ men enkel på nåt konstigt sätt, men det här, får fan reda på allt som man gått och funderat på i flera år! Det är bra men det gör att man börjar fundera över hela ens liv, svårigheter, minnen och beslut! Varför man har varit så jävla idiotisk i sina val men nu har jag fått svar! Är inte dum bara jävligt knäpp :) and i know it :)

Börjar fan få muskler nu, ja fast dom syns ju inte direkt, bra undangömt kan man ju lungt säga!! :) 30 kg till nu så är jag på min idealvikt! Nada problema! Det är positivt med att vara här, är så fruktansvärt tråkigt här ofta, och ja då går man ju till gymmet :)

Fuck vad mitt humör svänger JÄMNT! Igår fick jag världens utbrott på en kille här igår för att han spillde kaffe på mig, han fick fan höra! Men i och försig så tycker jag att han är ett jävla as så det var väl droppen det där! Ingen fatta vad som hände! Säger det, knäpp ju :) längtar så fruktansvärt mycket hem, nästan olidligt! Ibland kan jag tänka, varför i helvete tid jag inte fängelse istället, då hade jag bara suttit 6 månader! Men och andra sidan kan detta göra att jag möjligtvis kan leva ett någorlunda liv bär jag kommer hem! Har inte rätt att klaga!!

Nu mot gymmet och köra skiten ur både mig och tanterna!!

Ta hand om varann! Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards