blackandwhite88

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Ellen Smedsrud - 15 november 2012 14:37

Ja seriöst, jag är så jävla tätt ibland! Ja eller väldigt ofta låter vettigare!! Nåt jävla fel är det där uppe alltså... Saknas en sked, gaffeln ligger åt fel håll och kniven ligger uppe på osthyveln!!! Blir bara så jävla trött!!!

Vart i stallet och gosat och lett min bästa vän till häst!ä, gått hinder och styrt henne! Otrolig känsla, tänk för bara några veckor sen hade jag hästfobi, allt det är som bortblåst! Känner mig bekväm, harmonisk och lugn! Hon som äger hästarna sa att hästen kände jätte förtroende för mig och att mitt lungn smittade starkt över på hästen! MITT lugn, är aldrig det annars, men shit vad gött det känns! Så nästa torsdag ska jag faktiskt upp på en chettis ja eller hur det stavas, hon är 1.84 i manken ! Ska bli så jävla roligt!! Stolt över mig själv nu ja :)kanske inte ens den heter så!! Haha!

Fick massage igår, hell yeah vad det gjorde underverk, träningsvärken är borta, så sen blir det Elin vs boxningssäcken:) allvarligt talat, klarar faktiskt att titta mig själv i spegeln nu! Är långt ifrån min ideal vikt, men fortsätter jag detta spåret så kommer jag nå dit ganska fort,';)

Take cear!! Ellen<3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards