blackandwhite88

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Ellen Smedsrud - 22 november 2012 12:49

Så ensam men ändå så omgiven! Man blir ensam i sina tankar, känslor och val! Oavsett stöd så måste man klara sig själv! Jag har alltid fått känna på ensamheten , att aldrig känna att man tillhör nåt eller någon, ensamheten ! Svår, men samtidigt hade jag inte vart det så kanske jag inte vart den person jag är idag! Och jag är väldigt stolt över mig själv trots ibland idiotiska val i livet, klart man ångrar vissa saker men man får försöka ta lärdom! Kanske inte göra samma misstag igen?

Satt och tänkte på döden, min älskade farmor! Och mina värderingar! Jag försöker alltid att behandla mina kära så gott jag kan, vem vet, det kanske är det sista jag säger till personen! Livet kan vara jävligt orättvist!! Samtidigt som jag också försöker vara en person som man möter som man inte har nåt att prata skit om bakom ryggen på en! Inte för bara det utan man behöver inte vara den här kaxiga coola typen för att impa på folk! Sant som sagt, att vara sig själv kommer man långt på!! :)

Idag har jag en rätt bra dag ! Tog mig en sovmorgon idag med :) i med lite kaffe nu så man blir människa! Fick reda på igår att mina kära syster fått lägenhet igår :) stolt syster!! Nu jävlar blir det massor med pyjamas partyn!!
Idag händer det inte ett jävla dugg här!! Ingen ork att träna, svag som en jädra treemonkey!! What ever! Kaffe cigg och trevligt sällskap!

Ellen <3 <3 <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards