blackandwhite88

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Ellen Smedsrud - 28 november 2012 13:45

Är i en neråtgående spiral nu! Terapin börjar fan ta ut sin rätt! Trodde aldrig det skulle ta på mig. Men han är så fruktansvärt duktig! Han kör den här klassiska terapeut stilen "sitta tyst och humma" men fan då börjar jag babbla och det kommer upp saker jag verkligen har förträngt ... Så effektivt ja! Idiot!! Nu tänker jag för mycket på allt och inget! Inte sunt det här!!

Sitter och väntar på massage tiden, fy fan så jävla gött! 30 min massage bara ligga och njuta :) alltid delfin musik i bakgrunden, men idag ska jag säga till henne att stänga av skiten! Jag och Sabina satt och prata igår och på nåt sätt kom vi in på delfiner och hon berättade att delfiner våldtar människor! 14 personer om året ca! Lät helt jävla sjukt men kolla upp det och visst fan stämde det! Nu tappa ni min respekt era förre detta fina djur :(

Snöar här idag, men icke att det lägger sig, regna som fan igår!! Men vacker att titta på:) nu har vi dratt upp alla julgrejer så nu är det så mysigt här :) sitter och ritar till skön julmusik!! Makes My days!! Nä nu får Kevin komma så jag kan sno hans dator :)

Ellen <3

Presentation


Welcome to my F*cking life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards